شرکت رسایش با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه با 100 کاربر برای گردش مکتوبات داخلی و بین واحدهای مختلف در شرکت رسایش عملیاتی شده است. علاوه بر این نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless) منجر می‌شود.
پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان از دیگر مزیت‌های این سیستم است.
قابلیت‌های عدم نیاز به آپدیت office، وجود فضای تعامل و گفت‌و‌گو chat و collaboration ،Drag and drop بین کاربران این سیستم با استقبال زیادی مواجه شده است.
نرم‌افزار مکاتبات از اولین نرم‌افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و پس از سال‌ها استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری، اکنون از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه به‌شمار می‌آید.
نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه با پوشش فرآیندهای مختلف پیش‌نویس الکترونیک، مفهوم نامه داخلی و شیوه‌های الکترونیک پیگیری، عملکرد سازمان را بهبود می‌دهد و موجب ارتقای بهره‌وری می‌شود. کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری سازمان‌ها در کنار افزایش رضایت ذینفعان سیستم از مزیت‌های دیگر این نرم‌افزار است.
اتوماسیون اداری دیدگاه
اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکاتبات اداری و آرشیو اسناد، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی مالی و انسانی و پویایی سازمانی را به دنبال دارد.
نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد سازمان راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و ایجاد نشاط و پویایی سازمانی از طریق نرم‌افزارهای جلسات، کارها و سامانه پیشخوان ارباب رجوع را برای سازمان‌ها به همراه دارد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :