سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی دیدگاه، دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نرم‌افزار حضور و غیابِ مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را با هدف دریافت و کنترل اطلاعات کارکرد پرسنل سازمان و تهیه گزارشات متنوع در مورد ساعات حضور و غیاب کارکنان تهیه کرده است.
ارتباط مستقیم با نرم‌افزار حقوق و دستمزد و ارسال خودکار اطلاعات کارکرد به منظور محاسبه حقوق پرسنل، از مزیت‌های کاربری نرم‌افزار حضور و غیاب مجموعه دیدگاه‌ است که در آن امکان ورود اطلاعات به صورت دستی و غیرمکانیزه، برای سازمان‌هایی که از دستگاه‌های کنترل ورود و خروج خودکار استفاده نمی‌کنند نیز فراهم است.
مدیریت جامع اطلاعات و عملیات واحدهای مستقل کاری در کنار دسترسی بلادرنگ به اطلاعات تجمیعی از جمله مزیت‌های ویژه نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه است. تعامل اطلاعاتی با ابزار و نرم‌افزارهای مختلف، علاوه بر ایجاد قابلیت‌های استانداردی مانند استفاده آنلاین از دستگاه‌های متعدد کارت ساعت در نقاط جغرافیایی متفاوت، امکان برقراری ارتباط با درگاه‌های دیگری مانند پورتال سازمان و یا سایر نرم‌افزارهای عملیاتی جهت انتقال، تبادل و تمرکز اطلاعاتی را فراهم می‌سازد.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون را جناب آقای مهدی راد برعهده دارد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانید به آدرس اینترنتی znj.mimt.gov.ir کنید.

اشتراک گذاری :