رییس دبیرخانه سازمان غذاو دارو، بی‌شک رمز موفقیت چارگون در بازار رقابتی را باید کاربرپسند بودن مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه دانست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

IMG_20150901_113050روزبهانی – رییس دبیرخانه سازمان غذاو دارو در گفت‌گو با روابط عمومی چارگون با اشاره به استقرار سیستم‌های جامع اتوماسیون داری و منابع انسانی و مالی چارگون در این سازمان گفت: از سال 82 در وزارت بهداشت و درمان از نرم‌افزارهای چارگون در بخش‌های مختلف استفاده می‌کردیم بطوریکه 60 درصد دانشگاه‌های ما در آن دوره از اتوماسیون چارگون استفاده می‌کردند. در سال 88 این نرم‌افزارها در سطح وزارتخانه و زیرمجموعه‌های آن یکسره‌سازی شد.
وی با اشاره به مستقل شدن سازمان غذا و دارو از وزارت بهداشت و درمان گفت: در بدو ورود به سازمان 17 دبیرخانه در سازمان فعال بودند که توانستیم با سیستم‌های چارگون آنها را تجمیع کردیم.
رییس دبیرخانه سازمان غذا و دارو کاربرپسند بودن مجموعه نرم‌فزارهای دیدگاه را یکی از موفقیت‌های چارگون در این سازمان اعلام کرد و گفت: طراحی سیستم به قدری آسان و قابل یادگیری است که نیروهای قدیمی‌تر به راحتی به کارکنان تازه وارد آموزش‌های لازم را می‌دهند.
روزبهانی تاکید کرد: هم اکنون در سازمان غذا و دارو 900 کاربر و 140 کاربر از شرکت‌های تولیدی و وارد کننده لوازم آرایشی، بهداشتی و دارویی از سیستم چارگون استفاده می‌کنند.
وی با تاکید بر اهمیت پشتیبانی سیستم‌های نرم‌افزاری گفت: معتقدم دوستان ما در واحد پشتیبانی باید همواره خود را جای مشتری قرار دهند و تلاش کنند تا به خواسته‌های مشتری در کوتاه‌ترین زمان پاسخ دهند؛ چراکه ما در حال حاضر از نرم‌افزار چارگون به عنوان نرم‌افزار اختصاصی در بخش ورود و ترخیص کالاها و یا دربخش سامانه ثبت سفارش استفاده می‌کنیم؛ بنابراین انتظار داریم وقتی چنین اطلاعات حجیمی را به سیستم می‌دهیم، پشتیبانی خوبی هم از این سیستم‌ها صورت بگیرد.
وی پیشنهاد داد: حوزه پشتیبانی چارگون باید با مشتریان بزرگ خود که دارای ساختار گسترده هستند دائما جلسات مشترک داشته باشند.

اشتراک گذاری :