کارشناسان چارگون، مجموعه نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه را در نمایشگاه جانبی پنجمین گردهمایی سالانه معرفی و به سئوالات بازدیدکنندگان پاسخ دادند.

4Gon-Mani.l_84

به گزارش روابط عمومی چارگون در حاشیه گردهمایی سالانه در ایستگاه حوزه نرم‌افزاری مدیریت منابع انسانی دیدگاه، کارشناسان چارگون نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، ‌آموزش، نظام پیشنهادات‌، ارزیابی عملکرد،‌ نظرسنجی، ‌سیستم جامع رفاه و پیشخوان کارکنان را به طور کامل و جامع به بازدیدکنندگان معرفی کردند.

سیستم مدیریت منابع انسانی «دیدگاه» به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که ضمن مکانیزه‌ کردن کلیه فرآیندهای مدیریت منابع انسانی‌ از اتلاف منابع جلوگیری کرده و به منافع حاصل از افزایش‌ بهره‌وری دست یابند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

از آنجاییکه افزایش کارآیی یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که سازمان‌ها با آن مواجه هستند، لذا با توجه به شتاب گرفتن روند تغییرات محیطی و درون سازمانی، واکنش و تطبیق به موقع منابع انسانی، به یکی از اهداف سازمانی تبدیل ‌شده‌ و از این رو مجموعه یکپارچه و جامع نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه، راهکار بهینه‌ای در این راستا به شمار می‌آید.

استقبال قابل توجه حاضران در گردهمایی چارگون به منظور مشاهده دموی محصولات حوزه منابع انسانی و آشنایی با جدیدترین امکانات آنها بار دیگر نشان داد که چارگون با تمرکز بر شناخت بازار و نیازهای خاص سازمان‌های ایرانی، تحلیل و طراحی درستی در زمینه سیستم‌های جامع و یکپارچه منابع انسانی انجام داده است.

اشتراک گذاری :