دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با انتخاب نرم‌افزار بازنشستگی برای پوشش فرآیندهای پرسنلی از استخدام تا بازنشستگی، همکاری خود را با چارگون توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در حال حاضر کاربران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران که از مشتریان قدیمی چارگون است از نرم‌افزارهای مختلف راهکارهای مدیریت منابع انسانی و اتوماسیون اداری در این مجموعه بهره می‌برند.
عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای پرسنلی،‌ تشکیلات سازمانی و حضور و غیاب از راهکار منابع انسانی و نرم‌افزارهای مکاتبات و اپلیکیشن‌های موبایلی ‌دیدگاه همراه و نرم‌افزار BPMS از جمله اقدامات تیم فنی چارگون در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران است.
مدیران این دانشگاه در ادامه همکاری با انتخاب جدید خود، پیاده‌سازی نرم‌افزار بازنشستگی از حوزه مدیریت منابع انسانی دیدگاه را برای ارائه خدمات به پرسنل خود برگزیده‌اند.
سیستم بازنشستگی دیدگاه با هدف محاسبه و برقراری حقوق و مزایا در زمان بازنشستگی و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و سوابق بازنشستگان، وراث و موکلین مربوطه طراحی و تولید شده است.
این نرم‌افزار، زمینه نگهداری مجموعه سوابق و اطلاعات کارکنان از بدو استخدام تا زمان بازنشستگی را در اختیار مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران قرار می‌دهد.
با بهره‌گیری از این نرم‌افزار و انتخاب فرد مورد نظر در بایگانی الکترونیکی می‌توان به پرونده فرد بازنشسته، کلیه اطلاعات، مستندات، تاریخچه‌ها، اطلاعات وراث، اطلاعات وکیل و کلیه سوابق بازنشستگی فرد را مشاهده و گزارشات مورد نظر دسترسی یافت.
تبدیل پرونده‌های پرسنلی به پرونده‌های افراد بازنشسته، انتقال اطلاعات از پرونده پرسنلی و احکام، سوابق خدمتی، بیمه، احکام و غیره، اعمال تغییرات در پرونده پرسنلی، حذف پست رسمی و محوله، تکمیل تاریخچه شغلی، فیلد تاریخ ترک خدمت و تخصیص شماره «دفترکل» برای هر بازنشسته از جمله مهمترین امکانات شاخص نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه است.
نرم‌افزار بازنشستگی دیدگاه با تکمیل مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها، قابلیت عملکرد و تطبیق با شرایط دستگاه‌های اداری مختلف با ضوابط گوناگون سازمانی و اداری را داراست و به‌عنوان مرجعی برای اطلاعات پرسنل بازنشسته برای سایر نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی مانند حقوق و دستمزد و یا سیستم رفاه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری :