پروژه استقرار «مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه» در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی با نصب و استقرار  سیستم اموال دولتی (نرم‌افزارهای انبار و اموال)، حسابداری مالی و بودجه‌ریزی و اعتبارات، با موفقیت به پایان رسید. این مرکز با توجه به نیازی که در زمینه عدم وجود سیستم یکپارچه در این سازمان احساس می‌کرد، اقدام به خرید نرم‌افزارهای یادشده نموده است.

 این سیستمها در محدوده ستاد مرکزی و مراکز تحت پوشش در سراسر استان راه‌اندازی شده و از منافع ایجادشده در سازمان به واسطه راه‌اندازی نرم‌افزارهای یادشده می‌توان به سازمان‌دهی اموال اداره کل طبق آیین‌نامه نوین اموال دولتی و همچنین فراهم شدن زمینه مناسب جهت بهره‌مندی از خدمات مناسب پشتیبانی شرکت چارگون اشاره کرد.‌ رضایتمندی از خدمات ارائه‌شده شرکت چارگون در سایر حوزه‌ها طی سالیان گذشته از دلایل توسعه همکاری بین طرفین است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

 اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی در برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در مراکز زیرمجموعه مدیریت و نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان فعالیت می‌کند که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس سایت  khorasan-tvto.ir مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری :