رییس اداره ارتباطات و امنیت استانداری سمنان معتقد است: عملیاتی کردن نرم‌افزار دیدبان دیدگاه، دانش و تخصص کارشناسان فنی چارگون را برای رفع مشکلات احتمالی در اختیار استانداری قرار داده است.

 

محمد حسن مداح در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به سابقه 10 ساله بهره‌برداری استانداری سمنان از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه گفت: در طول این همکاری دراز مدت بارها و بارها از خلاقیت شرکت چارگون در توسعه نرم‌افزارها بهره برده‌ایم.

وی نرم‌افزار دیدبان را محصول خلاقانه دیگر چارگون برای همراهی همه جانبه با مشتری دانست و گفت:‌ با استفاده از این نرم‌افزار، بسیاری از دغدغه‌ها و نگرانی‌های ما در زمینه اختلال سرورها و از دست رفتن اطلاعات مرتفع شده است.

مداح، خاطرنشان کرد: در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات افق‌های کلانی در ابعاد جهانی و ملی ترسیم شده‌ است که مهمترین بخش آن را می‌توان ایجاد دولت الکترونیک در سطح ملی، دانست.
وی ادامه داد: مطمئنا کاربری اتوماسیون اداری و به روز رسانی آن مطابق با مفاهیم نوین و جدید، زمینه‌ساز اصلی برای ارائه خدمات سیستمی، کاهش نیروها و کوچک‌سازی دستگاه‌های دولتی و تحقق سیاست‌گذاری‌های کلان ملی است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

رییس اداره ارتباطات و امنیت استانداری سمنان تصریح کرد:‌ استفاده از امکانات و قابلیت‌های نرم‌افزارهای سازمانی و سیستمی کردن امور، تاثیر بسزایی در کاهش نیروی انسانی به ویژه در حوزه آی تی دارد؛ به همین دلیل نرم‌افزار دیدبان با برعهده گرفتن وظیفه رصد و مدیریت سرورهای اطلاعاتی سازمان‌های مشتری، نمونه‌ای موفق از به خدمت گرفتن تکنولوژی‌های روز و مدیریت بهینه منابع است.
مداح ادامه داد: بکارگیری این نرم‌افزار، دغدغه‌های ما بابت از دست دادن سرورها، پُر شدن دیتابیس‌ها و اختلالات احتمالی را به شدت کاهش داده و نسبت به دوام، پایداری بهینه و کارآمد آنها ما را مطمئن کرده است.

وی با بیان اینکه «دیدبان» دانش فنی و تصصی چارگون را برای همیشه  با ما همراه خواهد کرد، گفت: نمونه‌های زیادی از مشکلات و اختلال‌های احتمالی بر روی سرورها داشته‌ایم که به دلیل پیگیری و رصدشان از سوی کارشناسان چارگون با یک اطلاع کوچک و هشدار به موقع  انجام اقدامات اصلاحی، ‌رفع شده‌اند.

رییس اداره ارتباطات و امنیت استانداری سمنان افق پیش روی«دیدبان» را وسیع توصیف کرد و افزود:‌ یکی از علاقه‌مندی‌های شخصی من این است که این محصول مبتکرانه،‌ قابلیت بیشتری پیدا کند تا همزمان با افزایش دامنه دیتاها، بهتر و بیشتر بتوانیم از آن برای مدیریت سرورها  و مدیریت داده‌ها استفاده کنیم.

مداح با توصیه بر بهره‌گیری از همه سازمان‌ها از نرم‌افزار دیدبان به ویژه در سازمان‌های بزرگ، تاکید کرد: ‌با این نرم‌افزار،‌ دانش و تخصص فنی چارگون همواره در خدمت و همراه سازمان‌هاست و نگرانی و دغدغه از دست دادن اطلاعات به طور قابل توجهی از بین می‌رود.

اشتراک گذاری :