اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان با استقرار نرم‌افزار مکاتبات۵ به جمع کاربران اتوماسیون اداری دیدگاه، پیوست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، استان کرمان با توجه به سبقه تاریخی و پیشینه کهن خود، از مهمترین قطب‌های میراث فرهنگی و گردشگری است که ارتباط یکپارچه و مستمر آن با  سازمان مرکزی از اهمیت زیادی برخوردار است.
اداره کل مستقر در این استان 23 شهر تاریخی را با بیش از 300 کارمند مدیریت می‌کند. از آنجا که فاصله بسیار زیاد بین شهر‌ها انجام مکتوبات اداری بین ادارات از طریق سنتی و کاغذی، هزینه‌های انسانی و مالی زیادی را به این اداره تحمیل میکرد.
با تصمیم مدیریت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان، مکانیزاسیون مکاتبات این اداره کل با نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه، عملیاتی شد.
مدیریت این مجموعه انتظار دارد تا با بهره‌مندی از مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه از هدر رفت زمان، هزینه و نیروی انسانی در فرآیندهای مکاتباتی به طور چشمگیر کاسته شود.
نرم‌افزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیت office، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر و….اشاره کرد.
بنابراین گزارش در حال حاضر مکاتبات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با سازمان مرکزی نیز از طریق سینک سرور دیدگاه برقرار شده است.
با بهره‌گیری از سرویس سینک سرور با وجود نصب سرورهای مجزا برای واحدهای مختلف سازمان، پیوستگی و یکپارچگی چرخه سیستم اتوماسیون اداری حفظ می‌شود.
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان نیز به دلیل پراکندگی جغرافیایی و گستردگی از سرویس سینک سرور دیدگاه به عنوان راهکار بهره‌گیری از سرورهای غیرمتمرکز نیز استقبال کرده‌است.

اشتراک گذاری :