شرکت پیشتازان فناوری طاها(بتیس) با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات از راهکار اتوماسیون اداری و دیدگاه همراه به جمع مشتریان چارگون پیوست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه از اولین نرم‌افزارهایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و پس از سال‌ها تجربه استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه است.
تغییر روال‌ها و فرآیندها و مهندسی مجدد تعاملات سازمانی، ارائه مفاهیم جدیدی مانند پیش‌نویس الکترونیک، نامه داخلی و پیگیری الکترونیک نامه‌ها، کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از مزیت‌های این نرم‌افزار است.
امکان پیاده‌سازی هر نوع معماری خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف، جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان، اجرای نرم‌افزار در مرورگرهای Safari، Chrome، Firefox و IE  و ایجاد رابط کاربری به چند زبان (فارسی و انگلیسی) را نیز می‌توان از جمله قابلیت‌های نرم‌‌افزار مکاتبات دیدگاه‌ دانست.
یکپارچگی و قابلیت ارتباط با سایر سیستم‌های مرتبط از جمله نرم‌افزار کارها، جلسات، مدیریت اسناد و زیرسیستم‌های تکمیلی و ارتباطات برون سازمانی اتوماسیون اداری نیز بر مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه افزوده است.
با استفاده از امکانات نرم‌افزار مکاتبات، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان فراهم و مستند شدن روال‌ها و عملیات انجام‌شده علاوه بر شفاف‌سازی، منجر به بهینه‌سازی چرخه‌ها و تشخیص نارسایی‌های احتمالی می‌شود.
گفتنی است از سوی چارگون سرکار خانم رویا داخته مدیریت این پروژه را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :