پرش به محتوای اصلی

کارشناس مسئول استقرار منابع انسانی چارگون از ویژگی‌های نرم‌افزار نظام پیشنهادات دیدگاه می‌گوید: همراهی قدم‌به قدم پیشنهادات خلاقانه از اعلام تا اجرا

کارشناس مسئول استقرار منابع انسانی چارگون تاکید کرد: سیستم نظام پیشنهادات یکی از سیستم‌های حوزه منابع انسانی است که برای تحقق مدیریت مشارکتی کمک شایانی به سازمان‌ها می‌کند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

شراره رضائیه در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با برشماری مزیت‌های نرم‌افزار نظام پیشنهادات دیدگاه خاطرنشان کرد: مدیران ارشد از آنجا که بیشتر تصمیم گیرنده هستند، کمتر در جزییات کارهای کارشناسی مداخله دارند؛‌ بنابراین در تصمیم‌گیری‌ها نیز نسبت به ملاحظات سازمانی، اطلاعات کمتری دارند.
وی یادآورشد: نرم‌افزار نظام پیشنهادات با ارائه انواع گزارش‌ها و اطلاعات پالایش شده به بهترین و بهینه‌ترین روش،‌ مدیران ارشد سازمان‌ها را برای تصمیم‌گیری‌های بزرگ همراهی می‌کند.
وی ادامه داد: ویژگی دیگر نرم‌افزار نظام پیشنهادات، ایجاد انگیزه در بین کارکنان سازمان‌هاست. این سیستم، افراد را ترغیب می‌کند تا هرچه بیشتر نسبت به فرآیندهایی که در آنها درگیر هستند، دقت کنند و نظراتشان را برای برون‌رفت از مسائل و مشکلات احتمالی سازمان به راحتی بیان کنند.
به گفته وی، در سیستم نظام پیشنهادات امکاناتی وجود دارد که افراد می‌توانند ایده‌ها و پیشنهادات خود را درباره اثربخشی فرآیندها، بهبود کارایی‌ها و سایر مسائل و مشکلات سازمانی اعلام کنند و براساس فرآیندی مشخص، ‌نظرات خود را به مرحله اجرا برسانند.
رضائیه با بیان اینکه نظام پیشنهادات یک مبحث فرآیندی متفاوت در هر سازمان است، گفت: خوشبختانه نرم‌افزار نظام پیشنهادات دیدگاه این قابلیت را دارد تا متناسب با فرآیندهای موجود در هر سازمان مشتری، بومی‌‌سازی شود و هیچ محدودیتی در پیاده‌سازی آیین‌نامه‌های متفاوت برای این سیستم وجود ندارد.
وی شرکت اورند پیشرو، شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را از جمله کاربران نظام پیشنهادات دیدگاه معرفی کرد و گفت: مهمترین اصل در پذیرش و احساس نیاز به این نرم‌افزار، داشتن نگاه جامع مدیریتی و اعتماد به ارزش افزوده سرمایه‌های انسانی است.
کارشناس مسئول استقرار منابع انسانی چارگون با بیان اینکه نرم‌افزار نظام پیشنهادات فرآیندهای ارزیابی نظرات و پاداش‌دهی به آنها را نیز پوشش می‌دهد، گفت: ارتباط با دیگر نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی از جمله نر‌افزار پرسنلی، ارزیابی عملکرد و حقوق و دستمزد یکی از قابلیت‌های نرم‌افزار نظام پیشنهادات دیدگاه است.
به گفته وی،‌ آگاهی از میزان پیشنهاددهی هر واحد سازمانی یا هر یک از کارکنان، جمع‌آوری اطلاعات درباره تعداد پیشنهادهای ارائه شده یا امتیازات هریک از واحدها، موضوع تخصیص پاداش‌ به پیشنهاد‌دهنده‌ها، ارزیاب‌ها، مجریان و… از مزیت‌های یکپارچگی نرم‌افزار نظام پیشنهادات با سایر نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه است.
رضائیه پوشش همه‌ جانبه فرآیند اجرای پیشنهادات را از دیگر ویژگی‌های بارز نظام پیشنهادات دیدگاه دانست و افزود: هدف نهایی از استقرار این نرم‌افزار در سازمان‌های بهره‌بردار این است که پیشنهادات خلاقانه و تایید شده به اتفاقی عملی و اجرایی منجر شوند.
وی یادآورشد: در نرم‌افزار نظام پیشنهادات دیدگاه فرآیندی جامع و کامل برای اطلاع‌رسانی و کنترل مراحل اجرای یک پیشنهاد تصویب شده در نظر گرفته شده است که مدیران می‌توانند با این فرآیند تا زمان اثربخشی و حصول نتیجه، قدم به قدم به پیش بروند.
کارشناس مسئول استقرار منابع انسانی چارگون همچنین به تلاش تیم فنی و تولید محصول برای ارتقای کمی و کیفی نرم‌افزار نظام پیشنهادات در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: ارتباط با سایر نرم‌افزارهای همسو از جمله نرم‌افزار جلسات و همچنین و ایجاد فضای تعاملی برای گفت‌وگو میان اعضای کمیته‌های ارزیابی پیشنهادات و چندین قابلیت دیگر از جمله نقاط هدف‌گذاری شده برای ارتقای نرم‌افزار نظام پیشنهادات دیدگاه است.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.