تغییر نسل مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه با استقرار نرم‌افزار مکاتبات 5 و ارائه آموزش‌های لازم به کاربران در شهرداری هشتگرد،‌ عملیاتی شد.
 

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

علیرضا صفری-مسئول حساب شهرداری هشتگرد گفت: در اردیبهشت 97 با حضور جناب آقای دکتر بهمنی- شهردار جدید هشتگرد و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و دموی محصولات دیدگاه و همچنین نقطه نظرات مثبت ایشان نسبت به شرکت چارگون بر روی پروژه تغییر نسل مکاتبات4 به نسل جدید دیدگاه5 تفاهم شد.
وی تاکید کرد:‌ تغییر نسل دیدگاه 5 در این مجموعه با اصلاح و بازبینی برخی روال‌ها و همچنین آموزش کاربران نرم‌افزار مکاتبات انجام شد و محمود اقدم- کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون،‌ توضیحات و آموزش‌های لازم را به کاربران ارائه کرد.
صفری یادآورشد: شهرداری هشتگرد علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه5 از سرویس‌های ECE LINK و سرویس ارسال و دریافت فکس دیدگاه نیز بهر می‌برد.
به گفته وی، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نیز برای ایجاد دسترسی آسان مدیران این مجموعه به کارتابل‌های مدیریتی خود و انجام امور روزانه و پر کاربرد مثل مشاهده نامه‌ها، ارجاع آنها و یا پاسخ و ارجاع پیشنویس‌ها و…انتخاب دیگر مدیران شهرداری هشتگرد بوده است.
صفری با اشاره به قابلیت‌ها و ویژگی‌های نسل دیدگاه‌5 یادآورشد: نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه 5 توسط همه مرورگرهای موجود پوشش داده می‌شود و با ارائه امکانات و قابلیت‌های فراوان کاربر را در انجام امور روزانه، مکاتبات اداری و گردش کار امور همراهی می‌کند.
مسئول حساب شهرداری هشتگرد ادامه داد: امیدواریم ارزش افزوده‌های نرم‌افزار مکاتبات5 دیدگاه در شهرداری هشتگرد موجب ادامه همکاری‌های چارگون با این مجموعه و توسعه نفوذ و دامنه نرم‌افزارهای دیدگاه در آن شود. به گفته وی، شهرداری هشتگرد از توسعه همکاری با چارگون در زمینه بهر‌برداری از نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه نیز استقبال کرده است.

اشتراک گذاری :