همکاری چارگون با شرکت هیژا دارو در مکانیزه کردن فرآیندهای لجستیک، منابع انسانی و اتوماسیون اداری از مرداد سال 1400، روال‌های اداری این مجموعه را به سمت بهینه شدن پیش برد. در جریان همکاری چارگون با این شرکت فرآیند درخواست کالا از انبار، شارژ انبار و درخواست خرید کالا به صورت مکانیزه درآمد. نرم افزارهای راهکار لجستیک دیدگاه به مکانیزه شدن بخشی از فرآیندهای مالی این اداره هم کمک کرد.

در این پروژه همکاری، نرم افزارهای لجستیک، منابع انسانی و اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت هیژا دارو به بهره‌برداری رسید. به این ترتیب با انعقاد قرارداد همکاری چارگون با شرکت هیژا دارو، 22 پرسنل این سازمان به جمع میلیونی کاربران نرم افزارهای دیدگاه اضافه شدند.

فرآیندهای پیاده‌سازی شده در این مجموعه

پس از آغاز همکاری شرکت چارگون با شرکت هیژا دارو، تیم فنی فرآیندهایی را برای اجرای این پروژه طی کرد. برخی از این فرآیندها عبارتند از:

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • فرآیند درخواست کالا از انبار به تفکیک نوع کالا
  • فرآیند سفارش خرید مطابق با آیین‌نامه معاملات
  • درخواست شارژ انبار
  • درخواست خرید خدمت

مشکلات این شرکت پیش از همکاری با چارگون

قبل از همکاری چارگون با شرکت هیژا دارو، نرم‌افزارهای مدیریت اموال و انبار  در این نهاد، به صورت جزیره‌ای استفاده می‌شدند. فرآیندهای خرید و تدارکات نیز قبلاً در این مجموعه به صورت دستی پیگیری می‌شدند. همچنین در برخی موارد به علت یکپارچه نبودن داده‌های سازمان تهیه گزارش‌های جامع برای مدیران شرکت امکان‌پذیر نبود. این شرکت تا قبل از شروع همکاری با چارگون و بهره‌مندی از نرم افزارهای دیدگاه با این مشکلات و چالش‌ها مواجه بود. در ادامه به برخی دیگر از این مشکلات اشاره می‌کنیم:

  • نداشتن داده‌های منسجم
  • نبود امکان گزارش‌گیری در لحظه از داده‌های انبار و اموال و خرید
  • عدم نظارت مدیرعامل به خریدهای انجام شده و نیاز واقعی برای خرید

تیم فنی چارگون با ایجاد یکپارچگی و سیستماتیک کردن همه فرآیندها و اعطای دسترسی نظارتی به مدیران مربوطه و همچنین سیستماتیک کردن فرآیندها که به صرفه‌جویی در زمان و انرژی منجر شد، موفق شدند مشکلات این مجموعه را حل کنند.

اشتراک گذاری :