ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ما این امکان را خواهیم داشت تا بتوانیم بصورت مداوم با مخاطبهای خود در ارتباط باشیم و آنها را از اخبار و وقایع پیرامون چارگون و محصولاتش مطلع کنیم.

اما ممکن است این سوال وجود داشته باشد که چه کسانی می‌توانند از مطالب این بلاگ استفاده کنند و موضوعهایی که در این بلاگ مطرح خواهد شد پیرامون چیست؟

1- مشتریان چارگون: مشتریان فعلی چارگون می‌توانند با پیگیری مطالب این بلاگ از آخرین تغییرات محصولات و بروز رسانی‌ها مطلع شوند.  همچنین اطلاعات وقایع مرتبط از جمله سمینارهای مرتبط از طریق این بلاگ منتشر خواهد شد. کاربران مجموعه نرم افزارهای چارگون می‌توانند روشها و راه‌کارهای مرتبط با انجام امور در نرم افزارها را در این بلاگ مطالعه کنند. به عنوان مثال ایده‌هایی درباره روشهای مدیریت زمان و جلسات با استفاده از نرم افزار مدیریت جلسات مطرح خواهد شد.

2- کارجویان: چارگون همواره بر جذب نیروهای متخصص و خلاق اهمیت می‌دهد. به همین دلیل این بلاگ محل خوبی است که کارجویان با فرهنگ چارگون آشنا بشوند و همچنین از موقعیتهای کاری موجود آگاه گردند. در خانواده چارگون فعالیتهای زیادی انجام می‌شود و شما می‌توانید از طریق این بلاگ درجریان زندگی چارگونی قرار بگیرید.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

3- خریداران: محصولات یکپارچه چارگون، راه‌کاری است برای سازمانها تا بتوانند جنبه‌های مختلف کاری را بر روی بستر وب مکانیزه نمایند. این وبلاگ محلی خواهد بود برای آشنایی با ویژگی‌ها و قابلیتهای نرم‌افزارهای چارگون.

4- فعالان صنعت آی‌تی و حوزه نرم افزار: همیشه پیرامون فعالیتهایی که انجام می‌شود مواردی وجود دارد که باید مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. ورود تکنولوژی‌های جدید، سیاست‌گذاری‌ها، صدای مشتریان در اعلام نیازهایشان، همه و همه مواردی است که بحث‌های مختلفی را بین کارشناسان و صاحب نظران این رشته ایجاد می‌کند. چارگون به عنوان شرکتی که دارای افراد با تجربه در این صنعت است، نقطه نظرات و تحلیلهای خود را از طریق این بلاگ با دیگر متخصصین و کارشناسان در میان خواهد گذاشت تا از این طریق بیشتر به رشد اتفاقات مثبت در این زمینه کمک کند.

در صورتیکه علاقه مند هستید مطالب ما را دنبال کنید می‌توانید در خبرنامه سایت عضو شوید یا از طریق فید مطالب ما را دنبال کنید.

اشتراک گذاری :