پرش به محتوای اصلی

چارگون برگزار کرد: گفتمان سازمانی در دانشگاه شیراز

برگزاری گفتمان سازمانی در دانشگاه شیراز

همایش منطقه‌ای چارگون با عنوان گفتمان سازمانی با حضور جمعی از مدیران فناوری اطلاعات و رابطین سازمان‌های مشتری چارگون و همچنین سایر نهادها، سازمان‌ها و صنایع بزرگ استان‌های فارس، کهکیلویه و ‌بویراحمد و بوشهر در مجموعه فرهنگی حکمت دانشگاه شیراز برگزار شد.

DSC_0017

به گزارش روابط عمومی چارگون این همایش با ارائه توضیحاتی درباره کمپین 11 ایران از سوی شاهین طبری-رئیس هیات مدیره چارگون آغاز شد.
وی در ادامه از پیشینه مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و ارائه سیستم تحت وب چارگون سخن گفت و افزود: اولویت کنونی ما در حفظ و نگهداری جایگاه این مجموعه، همراهی محصولات دیدگاه با دانش روز و مجهز شدن به ابزارهای جدید است؛ چنانکه چارگون با همین هدف سه سال پیش، دیدگاه همراه را به عنوان یک راهکار مدیریتی برای دسترسی آسان و راحت به مدیران و کارکنان سازمان‌ها ارائه کرد.
طبری با ارائه توضیحات کامل درباره نرم‌افزار جلسات و نرم افزار مدیریت کارها دیدگاه تاکید کرد: این دو محصول بر اساس نیازسنجی‌ها، تحقیقات و با اتکا بر دانش و توان فنی موجود در چارگون برای بهینه کردن منابع مالی سازمان‌ها و بهبود عملکرد نیروهای انسانی در زمان برگزاری جلسات و نیز مدیریت پروژه‌های مختلف سازمانی تولید شده‌اند.
رییس هیات مدیره چارگون خاطر نشان کرد: نرم‌افزار جلسات همراه نیز با هدف توسعه تعاملات میان کارکنان، فضای جدیدی در نرم‌افزارهای سازمانی ایجاد می‌کند که نتیجه مشخص آن افزایش بهره‌وری سازمان‌‌‌ها خواهد بود.
در ادامه این همایش روزبه بهرامی، مدیر پشتیبانی فنی چارگون درباره روند توسعه مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه مطالبی را ارائه کرد.

DSC_0026

وی همراه با نمایش ویدئویی درباره امکانات نرم‌افزارهای حوزه منابع‌انسانی دیدگاه، توضیحاتی درباره انعطاف‌پذیری مجموعه دیدگاه ارائه کرد و گفت: ساختار منعطفی که حوزه‌های مختلف دیدگاه بر اساس آن شکل گرفته، موجب شده تا محصولات این مجموعه درحوزه‌های مختلف بتوانند با هرگونه تغییر آیین نامه‌ها، بخشنامه‌ها و حتا قوانین بالادستی به راحتی منطبق شوند و به عنوان مثال در موارد بسیاری پیش آمده که تغییر نظام‌های استخدامی در کمترین زمان ممکن، بدون تغییر در ساختار نرم افزارهای دیدگاه و از طریق امکانات داینامیک موجود و صرفا توسط کارکنان سازمان‌های مشتری اجرا و اعمال شده است.
به گفته وی، این انعطاف‌پذیری در حوزه نرم‌افزارهای مالی مجموعه دیدگاه نیز موجب شد، پس از ابلاغ نظام جدید حسابداری تعهدی در سازمان‌های دولتی، نیازهای مشتریان به راحتی پوشش داده شود و حتی برخی مشتریان بتوانند در بازه زمانی تثبیت این نظام جدید، همزمان حسابداری نقدی و حسابداری تعهدی را در سازمان‌های خود داشته باشند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
DSC_0031

در ادامه این همایش، مهدی عامری، مدیر پشتیبانی نیز با اشاره به اهداف و عملکرد مرکز آموزش چارگون تاکید کرد: چارگون در راستای تسهیل و توسعه ارتباط با مشتریان انواع راهکارهای ارتباطی را طراحی کرده که پرتال مشتریان از آن جمله‌ است. این پرتال، کارآیی روند پشتیبانی و خدمات به مشتریان را به شکل چشم‌گیری افزایش داده است.
عامری همچنین به تشریح سیاست‌های چارگون در پشتیبانی پیشگیرانه پرداخت و گفت: در روند توسعه نرم‌افزار پایشگر، چارگون نرم‌افزار پایشگر همراه را ارائه داده که به مدیران فناوری اطلاعات سازمان‌ها، امکان می‌دهد بیرون از سازمان و از طریق ابزارهای همراه، عملکرد سرورها و تجهیزات شبکه را زیر نظر داشته باشند و در لحظه مناسب اطلاعات لازم جهت پیشگیری از مشکلات را براحتی دریافت کنند.

DSC_0048

به گزارش روابط عمومی چارگون ‏بخش دوم همایش منطقه‌ای چارگون با تقدیر از 12 سال همکاری و هم‌افزایی دانشگاه شیراز با شرکت چارگون و ارائه تندیس و تقدیرنامه به دکتر خون‌جوش رییس مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه ادامه یافت. دکتر خون‌جوش نیز در سخنانی به نقش صنعت نرم‌افزار در توسعه پایدار اشاره کرد و از اهمیت تعامل مثبت صنعت و دانشگاه سخن گفت.

DSC_0050

برگزاری نشست تخصصی “بررسی نقش نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در توسعه کسب و کار” با میزبانی آرش برهمند- سردبیر مجله پیوست، برنامه پایانی بخش نخست همایش منطقه‌ای چارگون بود. در این نشست دکتر فرشاد خون‌ جوش-عضو هیات علمی و مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز، سید رئوف خیامی رییس دانشکده فناوری اطلاعات دانشگاه شیراز، دکترعلی حمزه- معاون انفورماتیک دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه شیراز و شاهین طبری- رییس هیات مدیره چارگون و رئیس کمیسیون نرم‌افزار نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به بحث و تبادل نظر درباره نقش نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در توسعه کسب و کارهای ایرانی پرداختند.
در ادامه این همایش، کارگاه‌های آموزشی با سخنان امین پهلوان زاده و مهدی زرجویی درباره تازه‌های اتوماسیون اداری دیدگاه برگزارشد.

DSC_0041

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.