پرش به محتوای اصلی

برگزاری کارگاه آموزشی نرم‌افزارهای دیدگاه برای مدیران استانی سازمان تامین اجتماعی

دبیرخانه-هیات-امنای-سازمان-تامین-اجتماعی-و-صندوق-های-تابع

کارگاه آموزشی نرم‌افزارهای دیدگاه در راهکار منابع انسانی به مدیران سازمان تامین اجتماعی در ۴ استان کشور چهارشنبه 6 دی‌ماه برگزار شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ کارگاه آموزشی سیستم‌های ارزیابی عملکرد، پرسنلی، تشکیلات با حضور مدیران منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی استان‌های هرمزگان، کهگیلویه‌، بوشهر و فارس در شهر شیراز برگزار شد.
سازمان تامین اجتماعی با ۷۰ هزار پرسنل و طبقه‌بندی متنوع مشاغل، یکی از بزرگترین سازمان‌های دولتی کاربر دیدگاه است.
بنابراین گزارش، در آغاز همکاری چارگون و سازمان تامین اجتماعی نرم‌افزارهای ارزیابی عملکرد، استخدام، اعزام و پایان خدمت، پرسنلی، تشکیلات سازمانی، توسعه و آزمون، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد از راهکار مدیریت منابع انسانی دیدگاه برای عملیاتی شدن در این سازمان انتخاب شدند و پس از آن، نصب و استقرار سایر نرم‌افزارها در سازمان مرکزی و ادارات استانی این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.
پراکندگی جغرافیایی و حجم انبوه اطلاعات و داده‌ها و همچنین تنوع مشاغلی که در تقسیم‌بندی‌های این سازمان قرار می‌گیرند ویژگی‌های برجسته‌ای در سازمان تامین اجتماعی است که شرکت چارگون نسبت به آنها توجه ویژه دارد.
در روند اجرای این پروژه از طریق برگزاری چند جلسه ویدئو کنفرانس توسط کارشناسان چارگون، کلیه مدیران ادارات کل بیمه‌ تامین اجتماعی سراسر کشور با موضوع «تشریح اقدامات صورت پذیرفته در پیاده‌سازی سیستم‌های منابع انسانی» آشنا شده‌اند. در این جلسات علاوه بر تبیین اهداف کلی سازمان، سیاست‌های جدید اتخاذ شده، ضرورت ایجاد بستری یکپارچه بین ادارات و مراکز تابعه این سازمان و همچنین توانمندی سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه برای تحقق این اهداف، تشریح شده است.
در پروژه سازمان تامین اجتماعی برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آغاز به کار سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه در استان‌های سراسر کشور برنامه‌ریزی شده‌اند که به تدریج در حال برگزاری و اجرا هستند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات
روابط عمومی الکترونیک معلولی از دنیای فناوری اطلاعات

پیدایش و توسعه تکنولوژ‌ی‌های مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، باعث ایجاد تحولات عمیق و محسوسی در زندگی افراد از اقشار مختلف ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.