کمیته رفاهی شرکت چارگون با هدف فرهنگ‌سازی در جهت سبک زندگی سالم با همکاری و مشاوره متخصصین، طرح سلامت پرسنل را در شرکت اجرایی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، از آنجا که شیوه زندگی این روزها و استفاده از وسایل و ماشین‌های مختلف باعث شده است که اغلب کارها پشت میز و بدون تحرک انجام پذیرد و مشکلات و عوارضی از قبیل چاقی، کمر‌درد و دردهای مفصلی را برای افراد در پی داشته باشد، طرح سلامت شرکت چارگون با هدف فرهنگ‌سازی در شیوه زندگی و کاهش احتمال صدمات شغلی در3 فاز اجرایی می‌شود.
در بخش اول فاز یک این طرح، چکاپ وضعیت سلامتی کل بدن با دستگاه In Body و معاینه ستون فقرات توسط متخصص فیزیولوژیست انجام‌می‌شود. بخش دوم این فاز نیز شامل مشاوره تخصصی و تحلیل نتایج آنالیز و ترکیبات بدنی( اضافه وزن و چربی یا کمبود وزن) بر اساس نتایج بدست آمده وتجویز برنامه ورزشی و رژیم غذایی توسط متخصص ورزش و تغذیه خواهد بود که زمان تقریبی این بخش نیمه اول اسفند ماه پیش‌بینی شده است.
در بخش سوم فاز یک، نتایج تاثیرگذاری برنامه‌های ورزشی و غذایی بررسی می‌شود و فاز دوم طرح سلامت کارکنان آغاز می‌شود که زمان اجرای آن، فروردین ماه سال آینده پیش‌بینی شده است.
گفتنی است؛ فاز اول طرح سلامت پرسنل شرکت چارگون در روزهای 6، 7 و 9بهمن ماه در ساختمان مرکزی شرکت چارگون انجام می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :