پرش به محتوای اصلی

سرپرست دفتر مدیریت پروژه استقرار چارگون: بر کیفیت خاص استقرار سیستم‌های دیدگاه، تمرکز ویژه‌ای داریم

مسئول دفتر مدیریت پروژه استقرار چارگون

علی قاسم‌پور – سرپرست دفتر مدیریت پروژه استقرار چارگون: بر کیفیت خاص استقرار سیستم‌های دیدگاه و حفظ جایگاه چارگون در بازار رقابتی تمرکز ویژه‌ای داریم.

علی قاسم پور - سرپرست دفتر مدیریت پروژه استقرار چارگون
 

به گزارش روابط عمومی چارگون، دفتر مدیران پروژه استقرار وظیفه راه اندازی و عملیاتی‌سازی پروژه‌ها، پیگیری و به انجام رساندن آنها را برعهده دارد. این دفتر نقشی کلیدی و اثرگذار در موفقیت و پویایی چارگون در بازار رقابتی دارد و همه ارکان شرکت بر اهمیت کار آن، آگاهی دارند.
در تغییر و تحولاتی مدیریتی «چارگون 98» سرپرستی دفتر مدیران پروژه‌ استقرار به علی قاسم‌پور واگذار شده است. جوانی با انگیزه، مسلط و علاقه‌مند به انجام کارهای تیمی و گروهی که مدیران چارگون او را در انجام ماموریت مهم و خطیر دفتر مدیریت پروژه استقرار، توانمند می‌دانند.

ایجاد بهترین و مطلوب‌ترین بستر برای بهره‌برداری از سیستم‌های دیدگاه 

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

علی قاسم‌پور درباره مسئولیت جدید خود می‌گوید: مدیریت پروژه، کاری پر تنوع، پرتنش و حساس است که به تمرکز و تعهد بالا، نیاز دارد. از ویژگی‌های اصلی این حوزه پویایی، تحرک زیاد و تعامل دائمی و دوسویه با مشتری است. از همین رو دفتر مدیریت پروژه استقرار را می‌توان عاملی تعیین‌کننده در ارزیابی‌های سازمان‌های مشتری از چارگون،‌ دانست.
وی تاکید کرد: علی‌رغم تغییر مدیریت دفتر، استراتژی‌های تعیین شده برای آن، تغییر چندانی نخواهد داشت. ما همچنان با جدیت و تعهد بالا به سازمان‌های مشتری خدمت‌رسانی می‌کنیم. علاوه براین، تلاش می‌کنیم تا سرعت عمل، کیفیت و دقت خود در راه‌اندازی سیستم‌های دیدگاه را به طور مطلوبی افزایش دهیم.

به عاملیت کاربران توجه ویژه داریم

سرپرست دفتر مدیران پروژه استقرار چارگون یادآور شد: در بسیاری از اوقات، کیفیت نتایج عملکرد دفتر وابسته به تعامل و همکاری با سایر دپارتمان‌ها و واحدهای کاری چارگون است. تلاش ما این است که برای ارتقای سطح عملکرد دفتر، تعاملات و رویکردهای سازنده خود را با سایر واحدها، توسعه دهیم.
قاسم‌پور تصریح کرد: در فرآیند استقرار پروژه‌ها مطمئنا بر کیفیت خاص استقرار سیستم‌های دیدگاه، تمرکز ویژه‌ای داریم. کسب رضایت مشتری برایمان اولویت دارد و به عاملیت کاربران در حوزه‌های مختلف اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی و لجستیک، توجه ویژه خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: در دفتر مدیران پروژه چارگون همواره تلاش می‌کنیم بهترین و مطلوب‌ترین بستر بهره‌برداری از سیستم‌ها را برای کاربران فراهم کنیم.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.