شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و منابع انسانی در جمع کاران دیدگاه قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محمد زارعی، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، نرم‌افزار مکاتبات از راهکار اتوماسیون اداری و نرم‌افزارهای پرسنلی و حضور و غیاب از راهکار مدیریت منابع انسانی و همچنین سرویس‌های دریافت و ارسال فکس و ایمیل از راهکار زیرساخت را برای نصب و راه‌اندازی در مجموعه خود برگزیده است.
وی اضافه کرد: از آنجا که رسالت مدیریت منابع انسانی همواره کمک به عملکرد بهتر و افزایش تولید برای رسیدن به راهبردهای سازمان است، چارگون با شناخت این راهبرد و تمرکز بر بازار و به طراحی سیستم‌های جامع و یکپارچه منابع انسانی پرداخته است.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآور شد: نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه با هدف متمرکزسازی اطلاعات کارکنان یک سازمان با بهره‌گیری از امکانات متعدد، نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با مدیریت پرسنل را مکانیزه می‌کند.
به گفته وی،کاربرد سیستم حضور و غیاب دیدگاه نیز دریافت و کنترل اطلاعات کارکرد پرسنل سازمان و تهیه گزارشات متنوع در مورد ساعات حضور و غیاب کارکنان با توجه به برنامه‌های کاری تعریف‌شده برای هر دسته شغلی است.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای علی قاسم ‌پور واگذار شده است.

اشتراک گذاری :