سازمان بورس و اوراق بهادار مؤسسه‌ای عمومی و غیردولتی است که شخصیت حقوقی و مالی مستقلی دارد. این سازمان از محل کارمزدهای دریافتی و سهمی از حق پذیرش شرکت‌ها در بورس و درآمدهای دیگر اداره می‌شود. همکاری این سازمان با شرکت چارگون از مردادماه سال 1401 با استقرار مجموعه نرم افزارهای لجستیک دیدگاه آغاز شد. نرم افزارهای انبار و حسابداری انبار و خرید و تدارکات دیدگاه در سازمان بورس و اوراق بهادار شروع به کار کردند. با آغاز این همکاری 1400 کاربر، یک کاربر انباردار و 4 کارپرداز به مجموعه نرم افزارهای دیدگاه اضافه شدند.

فرآیندهای اجراشده توسط تیم چارگون در استقرار مجموعه نرم افزارهای لجستیک دیدگاه

فرآیند درخواست کالا، درخواست خرید خدمت و شارژ انبار از جمله فرآیندهایی بود که تیم فنی چارگون در حین انجام این پروژه پیاده‌سازی کرد. سازمان بورس و اوراق بهادار پیش از استقرار نرم افزارهای لجستیک دیدگاه با چالش‌هایی همچون ایجاد رابطه سازمانی موردنظر و مطلوب سازمان، شناخت نیازمندی‌های سازمان و ایجاد تغییرات موردنظر سازمان و توافق برای اعمال بهترین گزینه مواجه بود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مشکلات سازمان بورس و اوراق بهادار پیش از همکاری با تیم چارگون

سازمان بورس و اوراق بهادار پیش از استقرار نرم افزارهای لجستیک دیدگاه، در ارتباط بین فرآیند درخواست کالا و ارسال به خرید در دپارتمان تدارکات با مشکلات زیادی مواجه بود. در واقع کلیه فرآیندها در بخش تدارکات در این سازمان به صورت کاغذی انجام می‌گرفت. تیم فنی چارگون تلاش کردند این مشکل را با به‌کارگیری نرم افزار خرید و تدارکات دیدگاه و سیستماتیک کردن تمامی اقدامات حل کنند. همچنین با تعامل و گفتگو با مسئولان ذی‌ربط سازمان بورس و اوراق بهادار و شناخت درست نیازمندی‌ها به تیم چارگون و انتقال تجربه درون تیمی، در نهایت بهترین تصمیم ممکن برای سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ شد.

درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل

اشتراک گذاری :