نرم‌افزار مدیریت کسب و کار دیدگاه با هدف  امکان تعریف و مکانیزه کردن فرآیندهای خاص‌منظوره در شرکت‌ سرمایه‌گذاری دارویی تامین و 3 سازمان دیگر، نصب و عملیاتی‌ شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، علاوه بر شرکت‌ سرمایه‌گذاری دارویی تامین،‌ دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و شرکت‌های شالی و مهندسین مشاور چگالش از سوی کارشناسان فنی به نرم‌افزار مدیریت کسب و کار دیدگاه مجهز شده‌اند.
این سیستم با یکپارچگی با نرم‌افزارهای دیگر، بهره‌برداران را قادر می‌کند فرآیندهای خاص منظوره خود را در راهکارهای دیدگاه طراحی کنند. دوری از هرگونه پراکندگی اطلاعاتی و رابط کاربری، تجمیع و ارائه اطلاعات به کاربر نهایی از مشخصات BPMS دیدگاه‌ست.

مزیت‌های سیستم BPMS دیدگاه

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

چارگون نسخه جدید نرم‌افزار BPMS دیدگاه را برای انطباق بیشتر با استانداردها و پوشش فرآیندهای اختصاصی طراحی و تولید کرده است. پیاده‌سازی هم‌زمان چند مدل از فرآیند سازمانی و زبان ساده و کارآمد از نقاط قوت نرم‌افزار BPMS است. قابلیت گزارش‌سازی این نرم افزار برای تولید گزارش‌ دلخواه از بخش‌های مختلف، ابزاری ساده  و کارآمد برای  بهره‌برداری کاربران و استفاده مدیران است . نرم‌افزار مدیریت فرآیند کسب‌ و کار (BPMS)‌  مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، شامل ابزارهای متعددی برای طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی است. این نرم‌افزار با گزارش‌های متعدد، ابزاری مطمئن برای نظارت بر تصمیم‌‌ها، اجرای تغییرات و بهینه‌کردن فرآیندهای کاری سازمان محسوب می‌شود. در BPMS دیدگاه برخی از گزارش‌های فرآیندی در راهکارهای مختلف از پیش طراحی و پیاده‌سازی شده‌ و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

چرخه حیات مدیریت فرآیند کسب و کار چندین هدف را دنبال می‌کند که عبارتند از:

    • طراحی: شناسایی فرآیندهای موجود و طراحی فرآیند مطلوب
    • مدل‌سازی: شناخت زوایای مختلف فرآیند مطلوب و مدل‌سازی آن
    • پیاده‌سازی: شامل انتخاب ابزارهای نرم‌افزاری جهت اجرای فرآیند مطلوب
    • نظارت: شامل رهگیری و کنترل اجرای فرآیند
    • بهینه‌سازی: شامل جمع‌آوری اطلاعات درباره کارایی فرآیندها  و روش‌های بهینه‌ براساس مطالعه و مدل‌سازی دقیق کسب‌وکار سازمانی انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری :