کارشناس استقرار چارگون از تغییر نسل نرم‌افزار اتوماسیون اداری دیدگاه در استانداری اردبیل با هدف ارائه امکانات مکاتباتی بیشتر به کاربران، خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

امیر حسن‌زاده در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: همزمان با حضور کارشناسان شرکت چارگون در استانداری اردبیل، برخی فرآیندهای مکاتباتی این مجموعه اصلاح شد و نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری مستقر در ستاد مرکزی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های زیر مجموعه آن با موفقیت به نسخه دیدگاه ۵ ارتقاء یافت.
وی ادامه داد: در روند تغییر نسل نرم‌افزار اتوماسیون اداری در استانداری اردبیل، آموزش‌های لازم با هدف معرفی قابلیت‌های جدید نرم‌افزار و آشنایی بیشتر با اصول صحیح مکاتبات به کاربران ارائه شد.
حسن‌زاده با اشاره به استقبال کاربران استانداری اردبیل از نسل پنجم نرم‌افزار اتوماسیون اداری دیدگاه، تاکید کرد: قابلیت‌‌های جدید و به روز شده مانند استفاده از جای‌گذاری‌های متعدد در نامه‌ها که یکی از دغدغه‌ها و نیازهای مهم سازمانی کاربران بود بعد از بازبینی و اصلاح تمام الگوهای نامه در اختیار آنها قرار داده شد تا به بهره‌وری بیشتر در مجموعه استانداری، منجر شود.
به گفته وی، در نسل جدید نرم‌افزار اتوماسیون اداری، علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، امور مربوط به مدیریت زمان پرسنل، ‌مدیریت کارها، جلسات، و اطلاعات سازمان نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد.‌
کارشناس استقرار اتوماسیون اداری چارگون به اهمیت پروژه تغییر نسل نرم‌افزار اتوماسیون اداری در استانداری اردبیل اشاره کرد و گفت: ارتباط و تعامل مدیران استانداری اردبیل با چارگون بسیار سازمان‌یافته و مناسب و تعاملی است. آنها دائما درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را با هدف کمک به افزایش امکانات و بهبود رابط کاربری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه از طریق پرتال امور مشتریان ثبت و ارسال‌ می‌کنند.
بنابراین گزارش، با ارائه نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه به استانداری اردبیل، سطح کیفی و کاربری نرم‌افزار مکاتبات در این مجموعه به طرز چشمگیری ارتقا خواهد یافت. نرم‌افزار مکاتبات ۵ مجموعه دیدگاه در کنار امکانات و قابلیت‌های متعدد، زمینه دسترسی آسان مدیران و سایر کارکنان این مجموعه به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم‌ می‌کند.
مکانیزه شدن فرآیندها و مکتوبات اداری و پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین را می‌توان  از دیگر دستاوردهای مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در استانداری اردبیل دانست؛ زیرا طراحی یکپارچه و پیوستگی با سایر نرم‌افزارها این سیستم را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای اداری تبدیل کرده است.
قابلیت‌های جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو chat وcollaboration ،Drag and drop و … بر میزان کارآمدی و پویایی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، افزوده‌ است.

اشتراک گذاری :