شرکت چارگون تصمیم دارد برای پاسداشت تلاش و کوشش سازمان‌های پیشرو در الکترونیکی کردن فرآیندهای سازمانی به رسم 5سال گذشته از سازمان‌های الکترونیکی برگزیده تقدیر کند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
سازمان برگزیده
سازمان برگزیده

به گزارش روابط عمومی چارگون، رده‌بندی نهایی و انتخاب سازمان‌های الکترونیکی برتر از میان کاربران مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه و با مشارکت و خودارزیابی سازمان‌های مشتری انجام خواهد شد.
در سال‌های گذشته، فرآیند ارزیابی و انتخاب برگزیدگان از میان تعداد محدودتری از مشتریان صورت می‌گرفت؛ اما امسال این فرآیند به دلیل دامنه گسترده سازمان‌های استفاده کننده از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه که بیش از ١٢٠٠ مجموعه را در بر می‌گیرد، محدوده وسیع‌تری یافته و سنجش و رتبه‌بندی سازمان‌های مشتری در 3سطح سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک انجام می‌شود.
بنابراین گزارش، شرکت چارگون با هدف دریافت اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی نهایی، از سازمان‌های مشتری خواسته است تا در صورت تمایل به سئوالات متعدد و متنوع طراحی شده، پاسخ دهند و در انتخاب سازمان الکترونیکی برتر، شرکت کنند.
معیارهای نهایی انتخاب، ابعاد وحجم پروژه، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ سیستم‌ها در سازمان‌ها را شامل می‌شود.
سازمان‌ها و شرکت‌های کاربر دیدگاه می‌توانند تا تاریخ 15 آذرماه، پرسشنامه تکمیلی خود را از طریق آدرس روابط عمومی شرکت چارگون (pr@chargoon.com) ارسال و در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق شماره تلفن 84203359-021 با دبیرخانه همایش، تماس بگیرند.
گفتنی است؛ ششمین گردهمایی سالانه چارگون دیماه سال جاری مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری :