جشنواره فیلم چارگون با هدف ایجاد فضای تجربه کار تیمی متفاوت و تفریح دسته جمعی و مشارکت گروهی همکاران برگزار می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

filme v02

به گزارش روابط عمومی چارگون برگزاری در این جشنواره که از سوی واحد رفاهی شرکت طراحی شده، کارکنان چارگون تلاش می‌کنند با هدف تجربه یک رقابت سالم و هیجان‌انگیز 10 فیلم 3 تا 5 دقیقه‌ای را برای نمایش در جشن بزرگ چارگون، آماده کنند.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اجرای جشنواره فیلم چارگون با حضور تیم‌های مختلف از کارکنان شرکت به عنوان فعالیت خارج از برنامه معمول شرکت و در زمان غیر کاری تدارک دیده شده است. این فیلم‌ها قرار است با محتوای متنوع و موضوعات مختلفی از جمله کار تیمی، فرهنگ کاری ما، مستند کاری، دوستی‌های ما، رویدادهای ورزشی، تاثیر چارگون بر مشتریان، ‌تاثیر چارگون بر زندگی شخصی ما،‌ مسئولیت‌های اجتماعی، شبیه‌سازی یک خاطره، چارگون آینده و جلسات کاری ساخته شوند.
بنابراین گزارش، تا کنون 10 تهیه کننده در چارگون گروه‌های خود را تشکیل داده‌اند و زیرنظر 3 مدرس فعالیت ‌های مقدماتی از نوشتن سناریو تا انتخاب بازیگر و کارگردانی و … را انجام خواهند داد. تا کنون 7 داستان برای بررسی فنی به مدرسین واگذار شده است.
جوایز جشنواره فیلم چارگون در بخش‌‌های مختلف بهترین فیلمنامه، موسیقی فیلم، جلوه‌های صوتی، طراح لباس، طراح صحنه، بهترین فیلم از نگاه داوران، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین فیلم پشت صحنه، بهترین بازیگر زن،‌ بهترین بازیگر مرد، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از نگاه 11 ایران به برگزیدگان اعطا خواهد شد.
گفتنی است؛ انتخاب برترین‌ها توسط یک تیم داوری خارج از اعضای شرکت انجام می‌شود. علاوه بر انتخاب تیم داوری، فیلم برتر از نگاه تماشاگران نیز در روز جشن چارگون انتخاب می‌شود.

اشتراک گذاری :