معاون دفتر فناوری اطلاعات استانداری سمنان تاکید کرد: پیشگامی چارگون در پیاده‌سازی سیستم حسابداری تعهدی، تبیین نقشه راه نظام حسابداری جدید در سازمان‌های دولتی را تسهیل کرد.

madah

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محمد حسن مداح، معاون دفتر فناوری اطلاعات استانداری سمنان در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به مهاجرت اجباری دستگاههای دولتی از حسابداری نقدی به تعهدی گفت: با توجه به آیین‌نامه اجرایی دولت به دستگاههای دولتی و اجرایی برای پیاده‌سازی سیستم حسابداری تعهدی، استانداری سمنان نیز به عملیاتی کردن این سیستم روی آورد که خوشبختانه با اقدام به‌هنگام شرکت چارگون، این سیستم به راحتی و بدون هیچ مشکلی در استانداری سمنان اجرایی شد.
وی ادامه داد: سیستم حسابداری تعهدی به لحاظ ثبت جزییات خواسته شده بسیار کارآمد و موثر است و اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربران و مدیران حسابداری قرار می‌دهد که امیدواریم در درازمدت نیز مزیت‌های این سیستم برای بودجه‌ریزی کلان مورد نظر دولت به خوبی نمایان شود و بتوانیم اثرات مثبت آن را در کشور ببینیم.
معاون دفتر فناوری اطلاعات استانداری سمنان با تقدیر از شرکت چارگون در اجرای صحیح و مناسب سیستم حسابداری تعهدی در این نهاد تصریح کرد: در سیستم حسابداری قبلی با مشکلاتی از جمله نصب‌های جزیره‌ای مواجه بودیم که خوشبختانه در سیستم حسابداری تعهدی این مساله به کلی برطرف شده و ارتباط میان تمامی لینک‌های مربوطه در سیستم به ویژه لینک اعتبارات که قبلا اصلا فعال نبود، برقرار شده است.
مداح یادآور شد: سیستم حسابداری تعهدی استانداری سمنان کاملا بروز و بدون هیچ مشکلی فعال است و ثبت اطلاعات از سوی کاربران براحتی صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری :