پروژه استقرار مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در شرکت سیمان بهبهان با نصب و راه‌اندازی مکاتبات و فکس با موفقیت به پایان رسید. از دلایل استفاده این سازمان از سیستم اتوماسیون اداری می‌توان به دقت نرم‏‌افزار در رسیدن به اهداف سازمان، امکانات قوی‌تر مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و همچنین پشتیبانی مناسب شرکت چارگون اشاره کرد. این سیستم در سایت کارخانه بهبهان و دفتر تهران این شرکت راه‌اندازی شده است.

از منافع ایجادشده در سازمان به واسطه راه‌اندازی نرم‌افزار یادشده، می‌توان به ردیابی نامه‏‌ها به صورت الکترونیکی، سهولت در ارسال و دریافت فکس، بایگانی الکترونیک و دستیابی به بایگانی مستندات قدیمی به واسطه اسکن و قرار دادن آن‏ها در سیستم اتوماسیون اداری اشاره نمود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

شرکت سیمان بهبهان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت سهامی عام سیمان فارس و خوزستان می‌باشد. این شرکت در استان خوزستان و در شمال شرقی  شهرستان بهبهان واقع شده است که در سال 1351 عملیات ساختمانی آن شروع و در سال 1357 به بهر‌ه‌برداری رسید. این شرکت در تاریخ 1378/07/21 تحت شماره 817 در اداره ثبت شرکت‌های شهرستان بهبهان به صورت سهامی خاص به ثبت رسیده است و در تاریخ 1381/5/1 شرکت از سهامی خاص به عام تبدیل و در تاریخ 1382/04/24 سهام شرکت در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است.

اطلاعات تکمیلی از طریق سایت به آدرس behcco.ir در دسترس است.

اشتراک گذاری :