شرکت تامین آتیه کارکنان سنگ آهن گهر زمین با خرید لیسانس و ارائه خدمات، نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست کاربران دیدگاه قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

آتنا صاحب‌پناه- کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت تامین آتیه کارکنان سنگ آهن گهرزمین نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات و دیدگاه همراه را برای نخستین همکاری انتخاب کرده‌اند.
وی گفت: نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه با ویژگی‌های متعددی از جمله مدیریت دبیرخانه‌ها، تعیین ساختار بایگانی سازمان، حذف کاغذ از مکاتبات اداری، امکان بایگانی، آرشیو و گزارش‌گیری از مستندات، انعطاف‌پذیری و … ابزار مناسبی برای متمرکز کردن فعالیت‌های سازمان‌هاست.
صاحب‌پناه همچنین به دیگر انتخاب مدیران شرکت تامین آتیه کارکنان سنگ آهن گهر زمین اشاره کرد و افزود: دیدگاه همراه، نسخه‌ای از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه برای استفاده در تلفن همراه و تبلت است که نسخه اندروید و iOS آن ارائه شده است.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآورشد: در دسترس قرار دادن امکانات لازم برای رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه مانند دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و ماموریت و گزارشات کارکرد از مهمترین قابلیتهای این اپلیکیشن است.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی شرکت چارگون به جناب آقای مصطفی حصامی واگذار شده است.

اشتراک گذاری :