کارشناس مسئول کامپیوتر دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پروژه هوشمندسازی سیستم منابع انسانی دیدگاه در حوزه بهداشت و درمان و ارائه گزارش‌های بالادستی تحول‌آفرین است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

سحر ایازی شاملو در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون، پروژه هوشمندسازی سیستم منابع انسانی دیدگاه در حوزه بهداشت و درمان را اقدامی تحول آفرین دانست و گفت: مهمترین دستاورد این سیستم، کاهش خطای کاربران است.
وی ادامه داد: پروژه هوشمندسازی اقدام تاثیرگذاری است که فکر می‌کنم باید از ابتدای پروسه پیاده سازی سیستم‌های دیدگاه، راه‌اندازی می‌شد تا از بسیاری کاستی‌ها و نواقص جلوگیری کند.
کارشناس مسئول کامپیوتر دانشگاه تهران با بیان اینکه «جلوی ضرر را از هر جا که بگیریم منفعت است» گفت: با بهره‌برداری از هوشمندسازی سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه چند اتفاق مهم در جمع‌آوری اطلاعات و دسته‌بندی آنها رخ می‌دهد که از مهمترین آنها می‌توان به کاهش خطای کاربران در ثبت اطلاعات و در نتیجه ارائه آمار و اطلاعات دقیق و مرتب به نهادهای بالادستی به ویژه وزارت بهداشت و درمان اشاره کرد.
وی همچنین ابزار پیشرفته گزارش‌گیری در سیستم هوشمند منابع انسانی دیدگاه را از دیگر مزیت‌های آن دانست و افزود: با این ابزار می‌توان گزارش‌های دقیق‌تر و کارآمدتری را در اختیار مدیران قرار داد.
شاملو یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی تهران از سال 1390 تا کنون از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کند.
وی ادامه داد: به دلیل نگاه توسعه‌ای و بهبود امکانات و قابلیت‌ها که نسبت به مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه وجود دارد در هر مرحله از همکاری خود با چارگون از نرم‌افزارهای جدیدی استقبال و آن‌ها را به ساختار دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرده‌ایم.
کارشناس مسئول کامپیوتر دانشگاه تهران با بیان اینکه مجموعه دیدگاه قابلیت بهترشدن را همواره داراست، گفت: خوشحالیم که در هر به روزرسانی این نرم‌افزارها قابلیت جدیدی به آنها افزوده می‌شود.
به گفته وی در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی تهران از نرم‌افزارهای مختلف راهکارهای اتوماسیون اداری، منابع انسانی، زیرساخت، مدیریت فرآیندها، دیدگاه همراه و پایشگر بهره می‌برد.

اشتراک گذاری :