مدیر راهکار لجستیک چارگون از توسعه‌ نرم‌افزارهای این راهکار و انتقال پیشخوان این سیستم‌ها و انتقال کامل امکانات نرم‌افزار انبار به پلتفرم زاگرس، خبر داد.

نرم‌افزارهای لجستیک و اموال و انبار دیدگاه
توسعه‌های نرم‌افزارهای لجستیک و اموال و انبار دیدگاه

امیرهوشنگ کرمی، ارائه روش‌ها و راهکارهای نوین در راستای ارتقای فرآیندهای پشتیبانی سازمان با رویکرد لجستیک چابک را هدف چارگون در این راهکار دانست.
وی گفت: در این چشم‌انداز کلی، فرآیندهایی مثل درخواست کالا و خدمت، کنترل موجودی انبار، برنامه‌ریزی تامین کالا، مدیریت دارایی‌‌ها‌ و املاک و مستغلات سازمان‌های مشتری همواره محل توجه‌اند.
وی استقرار پروژه‌های بزرگ کوچک، اعمال توسعه‌ها و بهبودهای نرم‌افزاری و آغاز انتقال آنها به پلتفرم زاگرس را مهمترین اقدام چارگون برای افزایش کیفیت نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه دانست و گفت: این تغییرات در حوزه ردیابی اموال، جمع‌داری و انبارگردانی سازمان‌های بهره‌بردار، تحول آفرین بوده‌اند.
کرمی با بیان اینکه ردیابی و مدیریت اموال در سازمان‌ها یکی از سخت‌ترین عملیات‌های لجستیکی است، تاکید کرد: یکی از دلایل پیچیدگی‌های مدیریت اموال در سازمانها این است که معمولا بدنه کارشناسی متوجه تغییرات و جابجایی اموال نمی‌شوند و متولیان نمی‌دانند که کدام مال در کدام منطقه و در دست چه کسی است.
وی، علت عدم شناسایی اموال در سازمان‌های بزرگ را نبود شماره و برچسب یکتا بر روی آنها و عدم وجود اطلاعات سیستمی جامع درباره اموال اسقاطی و مفقودی دانست و افزود: صرف هزینه‌های گزاف مالی و انسانی برای انجام عملیات جمعداری اموال که معمولا یکبار در سال انجام می‌شود را نیز باید از دلایل ناموفق بودن ردیابی و مدیریت اموال در سازمان‌ها دانست.
مدیر راهکار لجستیک چارگون با بیان اینکه نرم‌افزار مدیریت اموال دیدگاه، تحول بزرگی را در سازمان‌های بهره‌بردار ایجاد کرده گفت: شناسایی، برچسب‌زنی و پلاک‌کوبی بیش از۳۰ هزار مال در بانک کشاوری یکی از موفق‌ترین تجربه‌های چارگون در سال گذشته بوده است.
به گفته وی، در حال حاضر کلیه اطلاعات اموال و املاک بانک کشاورزی پس از شناسایی و برچسب‌زنی در سامانه لجستیکی این بانک ثبت و مغایرت‌گیری شده و بروزترین بانک اطلاعاتی اموال را در اختیار مدیران و کاربران قرار داده است‌.
وی ادامه داد:  امکانات اپلیکیشن جمع دار همراه که صرفا یک برنامه موبایلی نیست و ابزار کارآمدی در دست امنای اموال است در بسیاری از سازمان‌هی مشتری چارگون تجربه شده است و  عملیات جمع‌داری را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن در این سازمان‌ها، عملیاتی می‌کند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

توسعه و بهبود نرم‌افزاراملاک و مستغلات دیدگاه
مدیر راهکار لجستیک چارگون نرم‌افزار املاک و مستغلات دیدگاه را ابزار کارآمد برای مدیریت املاک و دارایی‌ها در سازمان‌های بزرگ دانست و گفت: مهمترین نیاز یک سازمان بزرگ با املاک زیاد این است که بتواند املاک و اسناد مرتبط با آن‌ها را به طور سیستمی، ثبت و ضبط کند.
وی ادامه داد: درحال حاضر جمع‌آوری اطلاعات به صورت پراکنده و یا به صورت سنتی و کاغذی انجام می‌شود که به دلیل گستردگی املاک و واحدهای سازمانی عملا نمی‌توان از این اطلاعات پراکنده، استفاده مطلوبی داشته؛‌ضمن اینکه نبود اطلاعات سیستمی، ضررهای زیادی در بخش مدیریت املاک و استفاده بهینه آنها به سازمان‌ها تحمیل می‌کند.
کرمی افزود: نرم‌افزار املاک و مستغلات دیدگاه، ابزاری است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند اطلاعات مختلفی که در حوزه املاکشان وجود دارد را ثبت کنند و یکسری عملیات حیاتی اعم از خرید و فروش و رهن و اجاره اموال تا ساخت و مهندسی و تعمیرات آنها را پوشش دهند.
مدیر راهکار لجستیک چارگون خاطرنشان کرد: هریک از این عملیات‌ حیاتی در حوزه املاک، قطعا به یک صدور سند مالی و اختصاص بودجه‌های مشخص، منتج می‌شوند که اطلاع از همین عملیات به صرفه‌جویی اقتصادی سازمانی منجر می‌شود. در چنین شرایطی کارکرد نرم‌افزار املاک و مستغلات دیدگاه، اهمیت‌های زیادی پیدا می‌کند.
به گفته وی، این نرم‌افزار با ارتباط پیوسته خود با نرم‌افزارهای مالی، سندهای مختلفی را ثبت و صادر می‌کند و با گستردگی دیتایی که دارد به ابزار گزارش‌گیری قدرتمندی مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به دانش تخصصی بتوانند به راحتی گزارش‌ها و خروجی های سفارشی خاص خود را تهیه کنند.
مدیر راهکار لجستیک چارگون گفت: برای اینکه بتوانیم پلتفرم زاگرس و قابلیت‌های به روز آن را به راحتی در اختیار کاربران، قرار دهیم  انتقال آیتم‌های پُرکاربرد پیشخوان‌ نرم‌افزارهای لجستیک  در حوزه مدیریت اموال و انتقال کامل نرم‌افزار انبار به پلتفرم زاگرس را آغاز کرده‌ایم تا کاربران نهایی سازمان‌های مشتری از امکانات این پلتفرم بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری :