«جشنواره پرواز بادباک‌های چارگون» خاطره خوب و به یادماندنی دیگری از روحیه تیمی، مشارکت و تعامل و هم‌افزایی همکاران را در تقویم چارگون، رقم خواهد زد.

پرواز بادباک_های چارگون در آسمان آبی
پرواز بادباک_های چارگون در آسمان آبی

به گزارش روابط عمومی چارگون،جشنواره‌های تیمی و جمعی شرکت در کمیته رفاهی با هدف افزایش مشارکت گروهی، ترویج کار تیمی، تقویت شخصیت سازمانی، روحیه حمایت‌گری و انگیزه‌بخشی به دیگران، تدارک و برنامه‌ریزی می‌شوند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به دنبال سلسه برنامه‌های جمعی شرکت که با هدف افزایش روحیه همدلی و ثبت یک خاطر مشترک و شیرین میان همکاران برگزار می‌شوند، کمیته رفاهی این بار برگزاری «جشنواره پرواز بادبادک‌های چارگون» را طرح‌ر‌یزی و اجرا می‌کند.
این جشنواره قرار است روز جمعه 24 آبان از ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر در مزرعه‌ی گردشگری خورشید برگزار برگزار شود. همکاران چارگون با تشکیل تیم‌های 5 تا 8 نفره و اعلام آن به کمیته برگزاری، ساخت بادبادک را زیر نظر اساتید و متخصصان فدراسیون ورزش‌های همگانی، آغاز می‌کنند.
داوران جشنواره پرواز بادباک‌های چارگون تیم‌های شرکت‌کننده را در موارد زیر داوری می‌کنند:

  • مفهومی‌ترین با نشاط سازمانی چارگون
  • بهترین بادبادک
  • بالاترین بادبادک از نظر ارتفاع
  • فنی‌ترین بادبادک ازنظر شرایط اصولی ساخت
  • سریع‌ترین بادبادک با بیشترین سرعت اوج‌گیری
  • تمیزترین بادبادک در فرآیند ساخت
  • سرعت ساخت و رعایت زمان‌بندی تحویل بادبادک

بنابراین گزارش،‌ مدیران چارگون همواره هدف از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تدارک دیده شده در حوزه مدیریت منابع انسانی را تحرک و پویایی و افزایش روحیه تیمی بین کارکنان و نه کسب مقام و رتبه اعلام کرده‌اند. این برنامه‌ها تلاشی برای بهره‌برداری بیشتر افراد از بسترهای فرهنگی و ورزشی موجود، افزایش آمادگی جسمانی، ارتقای روحیه تیمی و ترغبت همکاران به برنامه‌های جمعی در محیط کار و زندگی شخصی است.
کمیته رفاهی شرکت چارگون پیش از این نیز چند برنامه جمعی و رقابت مثبت تیمی را برای افزایش روحیه تعاملی بین همکاران تدارک دیده است. برگزاری دو دوره مسابقه پینت‌بال، فوتبال دستی،‌ برگزاری فوتبال حبابی و رقابت در کارگاه طراحی چارگون توانمند از جمله برنامه‌های جمعی و تیمی در شرکت چارگون بوده است.
لازم به ذکر است که به تیم‌های برنده اول تا سوم در «جشنواره‌ پرواز بادبادک‌های چارگون» هدایایی نقدی اعطا می‌شود. بر این اساس، تیم‌اول مبلغ دو میلیون تومان، تیم دوم یک و نیم میلیون تومان و تیم سوم مبلغ یک میلیون تومان، هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری :