پرش به محتوای اصلی

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ما این امکان را خواهیم داشت تا بتوانیم بصورت مداوم با مخاطبهای خود در ارتباط باشیم و آنها را از اخبار و وقایع پیرامون چارگون و محصولاتش مطلع کنیم.

اما ممکن است این سوال وجود داشته باشد که چه کسانی می‌توانند از مطالب این بلاگ استفاده کنند و موضوعهایی که در این بلاگ مطرح خواهد شد پیرامون چیست؟

1- مشتریان چارگون: مشتریان فعلی چارگون می‌توانند با پیگیری مطالب این بلاگ از آخرین تغییرات محصولات و بروز رسانی‌ها مطلع شوند.  همچنین اطلاعات وقایع مرتبط از جمله سمینارهای مرتبط از طریق این بلاگ منتشر خواهد شد. کاربران مجموعه نرم افزارهای چارگون می‌توانند روشها و راه‌کارهای مرتبط با انجام امور در نرم افزارها را در این بلاگ مطالعه کنند. به عنوان مثال ایده‌هایی درباره روشهای مدیریت زمان و جلسات با استفاده از نرم افزار مدیریت جلسات مطرح خواهد شد.

2- کارجویان: چارگون همواره بر جذب نیروهای متخصص و خلاق اهمیت می‌دهد. به همین دلیل این بلاگ محل خوبی است که کارجویان با فرهنگ چارگون آشنا بشوند و همچنین از موقعیتهای کاری موجود آگاه گردند. در خانواده چارگون فعالیتهای زیادی انجام می‌شود و شما می‌توانید از طریق این بلاگ درجریان زندگی چارگونی قرار بگیرید.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

3- خریداران: محصولات یکپارچه چارگون، راه‌کاری است برای سازمانها تا بتوانند جنبه‌های مختلف کاری را بر روی بستر وب مکانیزه نمایند. این وبلاگ محلی خواهد بود برای آشنایی با ویژگی‌ها و قابلیتهای نرم‌افزارهای چارگون.

4- فعالان صنعت آی‌تی و حوزه نرم افزار: همیشه پیرامون فعالیتهایی که انجام می‌شود مواردی وجود دارد که باید مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. ورود تکنولوژی‌های جدید، سیاست‌گذاری‌ها، صدای مشتریان در اعلام نیازهایشان، همه و همه مواردی است که بحث‌های مختلفی را بین کارشناسان و صاحب نظران این رشته ایجاد می‌کند. چارگون به عنوان شرکتی که دارای افراد با تجربه در این صنعت است، نقطه نظرات و تحلیلهای خود را از طریق این بلاگ با دیگر متخصصین و کارشناسان در میان خواهد گذاشت تا از این طریق بیشتر به رشد اتفاقات مثبت در این زمینه کمک کند.

در صورتیکه علاقه مند هستید مطالب ما را دنبال کنید می‌توانید در خبرنامه سایت عضو شوید یا از طریق فید مطالب ما را دنبال کنید.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در جشنواره دو روزه فناوری اطلاعات صنعت آب و فاضلاب
حضور شرکت چارگون در جشنواره دو روزه فناوری اطلاعات صنعت آب و فاضلاب

دومين جشنواره فنآوري اطلاعات صنعت آب و فاضلاب، با حضور ثمره هاشمي مديرعامل شركت مهندسي آب وفاضلاب و بسیاری از ... ادامه مطلب »

سومین گردهمایی سالانه چارگون برگزار شد
سومین گردهمایی سالانه چارگون برگزار شد

سومین گردهمایی سالانه چارگون با موضوع محوری «با هم می‌سازیم» روز گذشته در محل هتل المپیک و با حضور مدعوین ... ادامه مطلب »

بانک قرض‌الحسنه رسالت به جمع مشتریان چارگون پیوست

در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۷۶ با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مقدس قرض‌الحسنه در جامعه و به منظور مرتفع نمودن مشکلات اقشار ... ادامه مطلب »

بنیاد سعدی به جمع مشتریان شرکت چارگون پیوست
بنیاد سعدی به جمع مشتریان شرکت چارگون پیوست

با توجه به  اصل ۱۵ قانون اساسی زبان و خط رسمی کشور، فارسی است و در همه سطوح درسی و ... ادامه مطلب »

مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجائی به جمع مشتریان چارگون پیوست
مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجائی به جمع مشتریان چارگون پیوست

مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجائی ، به عنوان مرکزی که در حوزه آموزشی، تحقیقاتی و ... ادامه مطلب »

شرکت خدمات بیمه ای پارسه نو اندیشان کارآفرین به جمع مشتریان چارگون پیوست
شرکت خدمات بیمه ای پارسه نو اندیشان کارآفرین به جمع مشتریان چارگون پیوست

شرکت خدمات بیمه ای پارسه نو اندیشان کارآفرین، به عنوان مرکزی که در حوزه بیمه های اموال،اشخاص،مسئولیت فعال است به ... ادامه مطلب »

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی به جمع مشتریان چارگون پیوست
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی به جمع مشتریان چارگون پیوست

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی، به عنوان مرکزی که در حوزه تامين مسكن محرومين، بازسازي مناطق آسيب ديده ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

۲ دیدگاه

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. سلام
    سایت جدید رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم که همیشه موفق باشید. قرار بود که قسمت هایی از دیدگاه بر روی وب به صورت مجانی قرار داده شود. خبری بود که در فیس بوک اعلام کرده بودید. آیا هنوز تمایل به انجام این کار دارید؟

  2. سلام
    فکر نمی کنید صرف راه انداختن یک وبلاگ سازمانی کاری مثبت نیست. مطمئنا میدونید که داشتن بلاگی که خواننده نداشته باشه مثل تاسیس مغازه توی کوچه بن بست. دو نکته رو باید مد نظر قرار بدید یکی تولید محتوی جذاب و دیگری جذب خواننده. seo , sem هم از دیگر ابزارهایی است که باید در مورد استفاده از آنها بررسی کنید.
    همیشه انتظار من این بوده که حداقل شرکت های فعال در حوزه IT به بحث بازاریابی اینترنتی و ابزارهای اون توجه کنند. ولی در عمل کمتر این اتفاق میوفته.
    در پایان باید بگم سایت شما رو به طور اتفاقی و از طریق سایت خوب آقای مهرانی پیدا کردم.

    موفق باشید