مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات جامعه‌المصطفی تاکید کرد:‌ چارگون، شرکت معتبری است که بار بسیاری از تحولات الکترونیکی کشور را به دوش می‌کشد و نسبت به بومی‌سازی فرآیندهای نرم‌افزاری سازمان‌ها، اهتمام ویژه دارد.

چارگون بار بسیاری از تحولات الکترونیکی کشور را به دوش می‌کشد
چارگون بار بسیاری از تحولات الکترونیکی کشور را به دوش می‌کشد

دکتر احمدی‌لو- در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: جامعه المصطفی، دانشگاه بین‌المللی با بیش از 150 شعبه خارج از کشور در حال فعالیت است که با توجه به فراگیر بودن جغرافیایی نمایندگی‌های این مجموعه، استفاده از ابزارهای فناوری و ابزارهای نوین ارتباطی لازم به نظر می‌رسید، خوشبختانه می‌توانم بگویم جزو سازمان‌های پیشرو در بهره‌مندی از مزیت‌های این ابزار هستیم.
وی با بیان اینکه از نرم‌افزارهای شرکت‌های قابل اطمینان از بعد فنی، پشتیبانی و امنیتی برای انجام کارهایمان استفاده می‌کنیم، تاکید کرد: از سال 1388 که با چارگون شروع به کار کردیم تا امروز حدود 14 یا 15 نرم‌افزار مجموعه دیدگاه را در سازمان خود پیاده‌سازی کرده‌ایم که هر کدام از آنها به روان‌سازی امور اداری و سازمانی ما کمک کرده‌اند.
وی ادامه داد: چارگون از شرکت‌های خوب و معتبر است که بار بسیاری از تحولات الکترونیکی کشور را به دوش می‌کشد و نسبت به حساسیت و معیارهای شرکت‌های مشتری به ویژه در حوزه بومی‌سازی و پیاده‌سازی روال‌ها و فرآیندهای اختصاصی آنها، اهتمام ویژه دارد.
رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات جامعه‌المصطفی با تاکید بر تلاش این مجموعه در ایجاد بستری امن و پایدار برای ایجاد سامانه‌های هوشمند موجود گفت: برای حفظ ارتباط علاوه بر تهیه نرم‌افزار به بستر امن سخت‌افزاری و ارتباطی نیاز داشتیم که توانستیم آنها را فراهم و با پایداری 99 درصدی، مجموعه سرویس‌های نرم‌افزاری خود را به شعبات دانشگاهی خارج از کشور نیز برسانیم.
دکتر احمدی‌لو با اشاره به تغییر روش‌های سنتی، کاغذی و همراهی کارکنان برای مهاجرت به سیستم‌های الکترونیکی گفت: جامعه المصطفی با داشتن واحدی برای بهبود این روند، عملکرد مثبتی داشته و توانسته است با تشکیل یک تیم قوی و تحلیل‌گر در حوزه فناوری، راهکارهای طراحی‌شده را با کمک کارشناسان شرکت چارگون به خوبی و در کوتاهترین زمان ممکن پیاده‌سازی کند.
وی خاطرنشان کرد: مکانیزاسیون اداری در تطابق کامل با شعار اقتصاد مقاومتی است؛ چراکه استفاده از ابزارهای فناورانه موجب استقاده از پتانسیل‌های نهفته و انرژی‌های درون سازمانی شده است؛ مثلا نیروهای بایگانی و دبیرخانه‌ها که قبلا در سازمان‌ها نیروهای بسیار پرمشغله‌ای بودند امروز با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف به راحتی و با سرعت و دقت بیشتری کارهای خود را انجام می‌دهند.
وی با اشاره به کارکردهای مثبت نرم‌افزارهای دیدگاه در جامعه‌المصطفی‌العالمیه تصریح کرد: در این مجموعه آموزشی که تردد نامه در ورودی و خروجی سازمان خیلی زیاد است با  بکارگیری نرم‌افزارهای اداری دیدگاه، وضعیت مطلوب و به سامانی را می‌بینیم؛ ضمن‌اینکه صرفه‌جویی در کاغذ، ابزارهای نوشتاری و نگهداری اسناد در آرشیوهای الکترونیکی را نیز می‌توان ارزش‌های افزوده شده به جامعه‌المصطفی دانست.
دکتر احمدی‌لو یادآورشد: ‌امروز برای دسترسی به سوابق تحصیلی یک دانشجو نیاز به 4 تا 5 نیرو نیست و با یک کد سوابق تحصیلی می‌شود، اطلاعات را خارج کرد یا با دادن یک شماره نامه، کل روند و گردش نامه را به افراد داد. نامه‌ها از طریق پست برای خارج و داخل کشور ارسال نمی‌شوند و برای دریافت یک امضای مدیریتی، نیازی به جابجایی فیزیکی افراد نیست. باید بدانیم که این تحولات نه فقط در جامعه المصطفی بلکه در کل کشور رخ داده است.
به گفته وی، برای حفظ امنیت مکاتبات اداری، تمامی بایگانی‌های کاغذی و امور مرتبط با تولید، نگهداری و جمع‌آوری آنها در جامعه المصطفی العالمیه حذف شده و همه امور به صورت مکانیزه و در آرشیوهای الکترونیکی ذخیره‌سازی می‌شوند.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات جامعه‌المصطفی تاکید کرد: ابزارهای گزارش‌ساز مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه قابلیت ویژه وتحول‌آفرین درحوزه مدیریتی است؛ چراکه در گذشته، مدیران برای دریافت گزارش‌های کلی و تجمیعی باید مدتها منتظرمی‌ماندند؛ اما درحال حاضر علاوه بر اینکه امکان گزارش‌گیری شخصی برایشان به وجودآمده، قابلیت گزارش‌گیری آماری و عملکردی کلان مجموعه نیز برای اتخاذ تصمیم‌های مدیریتی، امکان‌پذیر شده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

چارگون موفق در محصولات همراه
دکتر احمدی‌لو با اشاره به استقبال مدیران جامعه‌المصطفی‌ از دیدگاه همراه، خاطرنشان کرد: در بحث ابزارهای همراه بسیار برای ما لذتبخش است که سطح توقع مدیران به حدی رسیده که می‌خواهند ابزارها را همراه خود داشته باشند. خوشبختانه ابتکار چارگون برای پوشش قسمتی از سامانه‌های مکاتبات بر روی موبایل در برآورده ساختن این نیاز به‌ ما کمک کرده است.
وی ادامه داد: تلاش و ابتکار چارگون برای ورود به حوزه محصولات همراه، نگاه و مسیر درست این شرکت را نشان می‌دهد که با توجه به شرایط بازار و نیاز مشتری‌های خود رشد می‌کند؛ مثلا در حوزه جمع داری اموال، ارائه محصول جمع‌دار همراه و ایجاد امکان بارکدخوانی اموال از طریق موبایل، تحولی بزرگ و قابل توجه در کشور ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری :