رییس هیات مدیره چارگون گفت: گردهمایی سالانه مشتریان به عرصه تبادل فکر و اندیشه فعالان و دست‌اندرکاران صنعت آی‌تی تبدیل شده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
رییس هیات مدیره چارگون شاهین طبری
رییس هیات مدیره چارگون شاهین طبری

شاهین طبری، در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به برگزاری ششمین گردهمایی سالانه در 18 دی‌ماه خاطرنشان کرد: در6 سال گذشته، مسئولیت ما در ارائه گزارشی از یکسال تلاش برای توسعه محصولات و زیرساخت‌ها، زمینه‌ساز برگزاری گردهمایی‌های سالانه بود؛ اما بی‌شک این جایگاه به مروز زمان تغییر یافته و این گردهمایی‌ها را به عرصه‌ تعامل، افزایش ارتباطات و فرصتی مغتنم برای همفکری دست‌اندرکاران صنعت آی‌تی بدل کرده است.
وی با تاکید بر اینکه گردهمایی‌های سالانه چارگون مهمترین بستر برای شناخت نیاز مشتریان و مخاطبان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، افزود: قطعا چارگون با برگزاری این مراسم سالانه، قدمی بزرگ در حوزه تعاملی سازمان‌های مشتری، هم‌صنفان و فعالان آی‌تی برداشته است که اثرات مثبت آن، شامل حال همه اجزای این صنعت می‌شود.
رییس هیات مدیره چارگون همچنین به ایجاد فضای رقابت بین سازمان‌های مشتری چارگون اشاره کرد و گفت: اعطای جایزه سازمان الکترونیکی برتر در گردهمایی‌های سالانه چارگون که از سال 90 بنا گذاشته شد، ‌امروز یکی از نشان‌های وزین حوزه انفورماتیک  کشور است و دریافت آن برای بسیاری از سازمان‌ها به افتخاری بزرگ تبدیل شده است.
وی اذعان کرد: در 5 گردهمایی گذشته چارگون از میان 1200سازمان مشتری به بیش از 60 سازمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، ‌اقتصادی، فرهنگی، خدماتی، علمی و پژوهشی و … نشان سازمان الکترونیکی برتر اهدا شده است.
طبری، گردهمایی سالانه این شرکت با مشتریانش را بزرگترین کمپین برای همراهی و پاسخ به نیازهای آنان دانست و گفت: امسال نیز با طرح موضوعی تازه با محور”کیفیت زندگی سازمانی” تلاش می‌کنیم علاوه بر ایجاد محفلی برای گفت‌‌وگوی بی‌واسطه از محصولات و خدمات دیدگاه برای سازمان‌های مشتری بگوییم و به اعتماد شان، پاسخی مناسب بدهیم.

اشتراک گذاری :