دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار BPMS از حوزه مدیریت فرآیندها همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

سپیده غیاثوند- کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: کاربران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران سابقه بهره‌برداری از نرم‌افزارهای مختلف دیدگاه را در کارنامه خود دارند.
وی ادامه داد: در حال حاضر از راهکار اتوماسیون اداری نرم‌افزارهای مکاتبات، مدیریت اسناد و مدیریت کارها در این دانشگاه نصب و راه‌اندازی شده است.
کارشناس فروش محصول چارگون یادآورشد: نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب و پرسنلی از راهکار منابع انسانی به همراه سرویس‌های مختلف زیرساخت، ‌پایشگر و دیدگاه همراه نیز از دیگر انتخاب‌های مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران هستند که تاکنون عملیاتی شده‌اند.
غیاثوند با بیان اینکه مدیریت فرآیند کسب‌وکار، رویکردی نوین در مدیریت است، گفت: نرم‌افزار BPMS مجموعه دیدگاه، ابزارهای متعددی را برای طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی و نظارت بر اجرای فرآیندها و تصمیم‌‌گیری درباره آنها در خود جای داده است.
لازم به ذکر است که مدیریت این پروژه از سوی چارگون را جناب آقای علی قاسم‌پور برعهده دارد.

اشتراک گذاری :