در سخنرانی‌ها و پنل‌های جشنواره وب و موبایل ایران که در روزهای ۳۰ بهمن و ۱ اسفند ۹۲ برگزار شد، فضایی جهت هم‌اندیشی صاحب‌نظران در حوزه‌های مرتبط ایجاد شده بود. یکی از این پنل‌ها به صورت اختصاصی بررسی «فضای اکوسیستم کارآفرینی» را مد نظر قرار داده بود که آقای شاهین طبری یکی از سخنرانان این پنل بودند.

در آغاز این پنل، بررسی سرمایه‌گذاری و دلایل موفقیت استارتاپ‌ها، به عنوان اولین سوال مطرح شد و حاضرین در پنل به تبادل‌نظر در این خصوص پرداختند. شاهین طبری در ادامه سؤالاتی که در همین راستا مطرح ‌شد، به سؤال محسن ملایری دبیر این پنل در خصوص دلایل موفقیت شرکت چارگون پاسخ دادند. شاهین طبری ابتدا در پاسخ به مطالب مطرح شده در خصوص وجود سرمایه‌گذار جهت شروع کسب‌وکار، پارامترهای دیگری همچون ایده بکر، توسعه و پرورش ایده مطرح شده و استفاده از شیوه‌های فروش مناسب ایده را از مواردی دانست که موفقیت یک کسب‌وکار به آن‌ها بیش از سرمایه نیاز دارد و همه این موارد نیز از درون یک تیم یکدست و مناسب بیرون خواهد آمد. در کنار این موارد، رضایت مشتری از جمله موارد مهمی است که در فضای کسب‌وکار امروز باید روی آن بسیار مطالعه کرد تا به استانداردهای بالاتری نسبت به آنچه امروز داریم برسیم.

شاهین طبری در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلایل موفقیت چارگون در ۱۵ سالی که از تأسیس آن می‌گذرد، به تیم‌سازی و استفاده از افراد توانمند در جایگاه‌های مختلف اشاره نمود و مشکلی با عنوان دانش را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشکلات بسیاری از استارتاپ‌ها برشمرد. شاهین طبری جنس دانش را فرای دانش آکادمیک دانست و نقش تیم‌سازی را در این زمینه مجدداً برشمرده و احساس تعلق به تیم را بسیار در این زمینه پررنگ دانست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

این پنل با حضور سرمایه‌گذاران، صاحبان تجربه و اندیشه در جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد.

همچنین می‌توانید جهت مشاهده ویدیوی سخنان شاهین طبری،‌ به لینک کانال ویدئوی رسمی چارگون در آپارات  مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری :