مدیر پشتیبانی فنی چارگون در یک نشست تخصصی زنده در اینستاگرام چارگون با موضوع «اهمیت نگهداری و راهبری سرور و حفاظت از اطلاعات » به سئوالات علاقمندان پاسخ می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، مهدی زرجویی در یک نشست تخصصی زنده که روز چهارشنبه 27 شهریورماه از ساعت 15 در اینستاگرام چارگون آغاز می‌شود، به سئوالات کاربران پاسخ می‌دهد.
محورهای مورد بحث در این نشست تخصصی را استراتژی تهیه «بکآپ، چگونگی پیشگیری از بروز بحران و افزایش امنیت درRDP » تشکیل می‌دهند.
علاقمندان می‌توانند سئوالات تخصصی خود درباره هریک از محورهای اعلام شده را در زیر این پست به صورت کامنت بنویسند و در این بحث، مشارکت داشته باشند.
اکانت اینستاگرام چارگون با نام کاربری @chargoon قابل دسترسی است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • اهمیت نگهداری سرور و امنیت در سازمان‌های کاربر مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه

مهدی زرجویی: در مسائل فنی بویژه در حوزه فناوری اطلاعات مراحلی وجود دارد که مدیران و کارشناس حوزه فناوری اطلاعات خود می‌توانند از عهده برطرف کردن آنها بر‌آیند؛ اما شرایطی وجود دارد که ممکن است سرورهای مرتبط با دیدگاه دچار مشکل شوند و بدون داشتن نسخ پشتیبان مناسب و مطمئن، راهبران و مدیران حوزه فناوری اطلاعات سازمان مشتری و حتی شرکت چارگون از عهده برطرف کردن مشکلات برنیایند.
همیشه اینگونه نیست که سخت‌افزارها مشکل پیدا کنند؛ بلکه گاهی از اوقات ممکن است اتفاقاتی سهوی یا حتی عمدی با قصد نفوذ و خرابکاری در اطلاعات صورت گرفته و یا در حین اعمال تغییرات یا جابجایی داده‌ها، اطلاعات سرور دچار اختلال شوند و یا حتی نرم‌افزارهایی که در سرورها استفاده می‌شوند، اطلاعات نرم‌افزارها را دچار اختلال کنند.
در بررسی اینکه چه زمان‌هایی سرورها دچار اختلال می‌شوند، مشخص شده است  بیشترین سهم در ایجاد این اختلالات را مسائل سخت‌افزاری و پس از آن باج‌افزارها، بد‌افزارها، خطاهای انسانی، مشکلات نرم‌افزاری، بلایای طبیعی و سایر موارد شامل می‌شوند.
وجود چنین اختلالاتی که در برخی مواقع قابل برگشت هم نیستند، فقدان اطلاعاتی بسیار بدی به سازمان‌ها وارد می‌کند که حتی با صرف هزینه‌های گزاف غیرقابل جبران است.
در چارگون برای جلوگیری از این مسائل همواره به همه سازمان‌ها، تدوین استراتژی و نظارت مناسب بر پشتیبان‌گیری را توصیه می‌کنیم که در صورت وقوع هر مشکلی بتوان اطلاعات را با کمترین فاصله مجدداً بازیابی کرد.

اشتراک گذاری :