شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی پرشین گلف و تجارت پروتئین ایلیا با عملیاتی‌سازی سیستم مکاتبات دیدگاه از تسهیل در گردش مکاتبات و بهره‌وری سازمانی برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، در شرکت خدمات مسافرتی هوایی زیارتی و گردشگری ماشین گلف قبلا به صورت فیزیکی کار ثبت مکاتبات را انجام می‌‌شد اما پس از نصب سیستم مکاتبات دیدگاه به ویژه در واحد فروش،‌ سرعت‌دهی به ثبت و گردش مکاتبات، دسترسی آسان به نامه‌ها و  آرشیو آنها  در این مجموعه تحول ساختاری بزرگی را به دنبال داشته است. مدیران این شرکت در نظر دارند همچنین از طریق سرویس ECE دیدگاه برای ارتباط راحت‌تر با صندوق بازنشستگی کشور بهره ‌ببرند.
شرکت تجارت پروتئین ایلیا نیز یکی از شرکت‌هایی است که با خرید سیستم مکاتبات دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری و مکاتبات داخلی به پویایی سازمانی رسیده است. یکپارچگی و سرعت گردش مکتوبات از جمله رضایتمندی‌های کاربران این مجموعه عنوان شده است.
با نصب سیستم مکاتبات دیدگاه،‌ اصلی‌ترین مشکل برای گردش مکتوبات بین دفاتر پراکنده این شرکت در سطح کشور، برطرف شد.
نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه از اولین سیستم‌هایی است که در شرکت چارگون توسعه داده شده و پس از سال‌ها تجربه استفاده بیش از یک میلیون کاربر در سازمان‌های مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای دیدگاه است.
پیاده‌سازی هر نوع معماری خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف، جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان، اجرای نرم‌افزار دیدگاه در همه مرورگرها، تعریف محدوده دسترسی و …از ویژگی‌های سیستم مکاتبات دیدگاه است.
بنا براین گزارش، مدیران این دو سازمان مشتری همچنین برنامه موبایلی مکاتبات دیدگاه همراه را نیز برای دسترسی مدیران به کارتابل‌هایشان و انجام امور روزانه از راه دور، برگزیده‌اند.
مشخصات برنامه موبایلی مکاتبات دیدگاه همراه عبارتند از:

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • مشاهده و ارجاع نامه‌ها و پیشنویس‌ها
  • تبدیل پیشنویس‌ها به نامه در انتظار یا نامه
  • ایجاد، مشاهده، پاسخ و ارجاع پیام‌ها
  • مشاهده، درخواست یا تایید مرخصی‌ها و ماموریت‌ها
  • مشاهده گزارشات شخصی و قسمت کاری

برنامه موبایلی مکاتبات دیدگاه انجام عملیات روزانه را از راه دور، ممکن می‌کند و بهره‌برداران این برنامه می‌توانند با استفاده از تلفن همراه یا تبلت از هر مکان و در هر زمانی به راحتی همه امور اداری و سازمانی خود را انجام دهند.

اشتراک گذاری :