سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به اتوماسیون اداری دیدگاه در معماری زاگرس مهاجرت کرد تا از امکانات و قابلیت‌های توسعه یافته آن برای ایجاد تحول ساختاری، بهره ببرد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی یکی از قدیمی‌ترین مشتریان شرکت چارگون است که در تمامی حوزه‌های نرم‌افزاری از نرم‌افزارهای دیدگاه بهره‌برداری می‌کند.
بنابر اعلام دفتر حساب مشتریان چارگون، مدیریت این سازمان اخیرا با هدف بهره‌برداری از قابلیت‌های بیشتر نرم‌افزار مکاتبات،‌ تغییر نسل اتوماسیون اداری دیدگاه از نسخه 4 به زاگرس را در دستور کار خود قرار داده که با حضور  کارشناسان استقرار اتوماسیون اداری  این تغییر نسل با موفقیت انجام پذیرفت.
امین پهلوان‌زاده- مسئول حساب این‌ پروژه تاکید کرد: در زمان انجام فرآیند این تغییر نسل، بهینه‌سازی اتوماسیون اداری دیدگاه در این سازمان با ممیزی کامل فرآیندها نیز به طور همزمان انجام گرفت.
وی ادامه داد: از جمله موارد بهینه شده می‌توان به یکپارچه‌سازی و تجمیع دبیرخانه‌ها اشاره کرد که با انجام این پروژه و تجمیع دبیرخانه‌ها، تعداد چاپگرهای درحال استفاده به نصف کاهش یافت.
به گفته پهلوان‌زاده، در حال حاضر اتوماسیون اداری دیدگاه نسخه زاگرس در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عملیاتی شده و توسط کلیه نمایندگان سازمان در کشورهای مختلف، بهره‌برداری می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

امکانات شاخص نرم‌افزار مکاتبات اداری
• پیاده‌سازی هر نوع معماری خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف
• جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان
• اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهایSafari، Chrome،Firefox و IE
• تعریف محدوده دسترسی برای Admin سیستم Local Admin
• جلوگیری از ثبت نامه دریافتی در دبیرخانه‌های غیرمرتبط
• تعریف دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود
• ایجاد رابط کاربری به دو زبان فارسی و انگلیسی

پیگیری فرآیندهای مرتبط با مکاتبات اداری بخش عمده‌ای از فعالیت‌های روزانه در سازمان‌های بهره‌بردار را شامل می‌شود و تحول چشمگیری را در تسریع عملکرد سازمانی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای آنها به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری :