هم‌زمان با برگزاری هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، سبد محصولات نرم‌افزاری دیدگاه با هدف آشنایی هر چه بیشتر مدیران آی‌تی سازمان‌های دولتی و خصوصی در نمایشگاه جنبی این همایش، عرضه می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

کارشناسان ما درغرفه شرکت چارگون، جدیدترین سیستم‌ها و قابلیت‌هایشان از محصولات نرم‌افزاری دیدگاه را به مدیران و کارشناسان سازمان‌های مدعو معرفی می‌کنند.
مهیار رشیدی-مدیر توسعه بازار درباره حضور در این نمایشگاه گفت: بخش قابل توجهی از سازمان‌های مشتری چارگون در این همایش حضور دارند و تلاش داریم تا آخرین امکانات و دستاوردهای سبد محصولات نرم‌افزاری دیدگاه را به آنها معرفی کنیم.
وی همچنین بر جذب مشتریان جدید و آشناسازی آنها اشاره کرد و افزود: معرفی قابلیت‌های یکپارچه نرم‌افزارهای دیدگاه در پوشش‌دهی کلیه نیازهای نرم‌افزاری سازمان‌ها از اولویت‌های چارگون برای حضور در نمایشگاه تخصصی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات خواهد بود.
به گفته وی، علاوه بر معرفی کامل محصولات نرم‌افزاری دیدگاه، عرضه نرم‌افزار BPMS دیدگاه و قابلیت‌های اتوماسیون اداری دیدگاه در پوشش فرآیندهای جدید و نیازهای تازه سازمان‌های مشتری از جمله محورهای قابل ارائه در این نمایشگاه خواهد بود.
مدیر توسعه بازار چارگون خاطرنشان کرد: سیستم‌های جدید افزوده شده به سبد محصولات نرم‌افزاری دیدگاه در حوزه‌های مختلف اتوماسیون اداری، مدیریت ‌منابع انسانی و پوشش نیازهای سخت‌افزاری و لجستیک سازمان‌ها که اخیر در نهمین گردهمایی سالانه چارگون رونمایی شده‌اند،‌ قطعا جذابیت ویژه‌ای برای مدیران فناوری اطلاعات سازمان‌های مختلف خواهد داشت.
رشیدی ادامه داد: شرکت چارگون در سالهای گذشته نیز در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات کشور حضور فعال داشته و تجربه خوبی کسب کرده است که  امیدواریم در این دوره نیز بتوانیم با ارائه سیستم‌های مناسب برای مدیریت کسب و کارهای مختلف، این تجربه موفق را تکرار کنیم.
گفتنی است؛‌هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات 29 دی‌ماه امسال با رویکرد میان‌رشته‌ای و با شعار«ارزش‌آفرینی کسب‌ وکارهای تعاملی و پلتفرم‌ها» در مرکز همایش‌های وزارت کشور برگزار می‌شود. در قالب این همایش جوایز ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر)، مبفا (مدیران برتر فناوری اطلاعات) و جایزه شرکت‌های تحول آفرین اعطا خواهد شد.

اشتراک گذاری :