مرحله حذفی مسابقات جام فوتسال چارگون با برگزاری 4 مسابقه بین 8 تیم، پنج‌شنبه هفدهم بهمن ماه برگزار شد و 4 تیم برای تعیین فینالیست‌ها به مرحله یک چهارم نهایی راه‌ یافتند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
فوتسال چارگون
فوتسال چارگون

هفته گذشته با برگزاری آخرین دوره مسابقات گروهی شرکت‌کنندگان جام فوتسال چارگون، 4 تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. این مسابقات از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 21 روز پنج‌شنبه برگزارشد و 4 تیم معاونت علمی ریاست جمهوری،‌ شاپرک، بیمه سرمد و تیم‌های اکتوورکو به مرحله بعد صعود کردند.
محمد مهدی زارعی_مسئول برگزاری چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون تاکید کرد: در این دور از مسابقات سازمان تامین اجتماعی از مدعیان قهرمانی مسابقات، نتیجه را 4 به 5 به بیمه سرمد نتیجه را واگذار کرد. تیم فوتسال چارگون الف هم در مقابل تیم شاپرک مغلوب و از دور مسابقات خارج شد.
به گفته وی، پنج‌شنبه 24 بهمن ماه،‌ دو تیم معاونت علمی ریاست جمهوری و شاپرک و تیم‌های بیمه سرمد و اکتوورکو به مصاف هم می‌روند تا دو فینالیست برای انجام بازی نهایی در یکم اسفندماه مشخص شوند. این مسابقات، دیدار رده‌بندی نخواهد داشت و تیم‌های حذفی در رده سوم قرار می‌گیرند.
زارعی یادآورشد: چارگون با برگزاری چندین دوره موفق از مسابقات فوتسال تلاش کرده است تا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و گسترش شبکه‌های ارتباطی و تعاملی بین سازمان‌های مشتری‌،‌ رویکردی متفاوت را در پیش بگیرد. ایجاد زمینه همکاری و همراهی سازمان‌های مشتری درحوزه‌های غیرکاری، کسب تجربه در فضایی تازه از ارتباطات و امکان شبکه‌سازی کاربران دیدگاه با یکدیگر را می‌توان از اهداف چارگون برای برنامه‌ریزی و تدارک، مسابقات جام فوتسال چاگون دانست.
زارعی خاطرنشان کرد: مطابق هر سال با ارسال آیین‌نامه‌ها و اعلام شرایط حضور تیم‌های علاقمند از تمامی سازمان‌های مشتریمان در سراسر کشور برای حضور در مسابقات فوتسال دعوت کردیم که در نهایت 12 تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند. چهارمین دوره مسابقات جام فوتسال چارگون با حضور در 3 گروه 4 تیم در مجموعه ورزشی کشتیرانی، آغاز شد و هم‌اکنون به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است.

اشتراک گذاری :