همکاری چارگون با پژوهشکده بیمه از اسفندماه سال 1399 آغاز شد. با شروع بهره‌مندی این مجموعه از نرم افزارهای لجستیک، منابع انسانی، اتوماسیون اداری و راهکار مالی دیدگاه مکانیزه شدن فرآیندهای این مجموعه سرعت بیشتری گرفت. در جریان همکاری چارگون با این پژوهشکده فرآیند ثبت ارزیابی عملکرد، مکاتبات اداری، ثبت حضور و غیاب و … به صورت خودکار درآمد. نرم افزارهای راهکار لجستیک و اتوماسیون اداری دیدگاه به مکانیزه شدن بخشی از فرآیندهای مالی این مجموعه هم کمک کرد.

در این پروژه همکاری، نرم افزارهای لجستیک، منابع انسانی، اتوماسیون اداری و راهکار مالی دیدگاه در پژوهشکده بیمه به بهره‌برداری رسید. به این ترتیب با انعقاد قرارداد همکاری چارگون با این پژوهشکده، 203 نفر از کارکنان این سازمان به جمع میلیونی کاربران نرم افزارهای دیدگاه افزوده شدند. شرکت چارگون حین طی کردن این فرآیندها در پژوهشکده بیمه با چالشی چون نبودن اطلاعات سیستمی برای کانورت به علت نداشتن نرم افزار قبلی مواجه شد.

فرآیندهای پیاده‌سازی شده در این مجموعه

پس از آغاز همکاری شرکت چارگون با پژوهشکده بیمه، تیم فنی فرآیندهایی را برای اجرای این پروژه طی کرد. برخی از این فرآیندها عبارتند از:

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • فرآیند درخواست کالا از انبار
  • شارژ انبار
  • درخواست خرید کالا
  • درخواست خرید خدمت
  • فرآیند سفارش خرید مطابق با آیین‌نامه معاملات

مشکلات این پژوهشکده پیش از همکاری با چارگون

قبل از همکاری چارگون با پژوهشکده بیمه، نرم‌افزارهای مدیریت اموال و انبار  در این نهاد، به صورت جزیره‌ای استفاده می‌شدند. فرآیندهای خرید و تدارکات نیز قبلاً در این مجموعه به صورت دستی پیگیری می‌شدند. همچنین در برخی موارد به علت یکپارچه نبودن داده‌های سازمان تهیه گزارش‌های جامع برای مدیران شرکت امکان‌پذیر نبود. این شرکت تا قبل از شروع همکاری با چارگون و بهره‌مندی از نرم افزارهای دیدگاه با این مشکلات و چالش‌ها مواجه بود. در ادامه به برخی دیگر از این مشکلات اشاره می‌کنیم:

  • نداشتن داده‌های منسجم
  • نبود امکان گزارش‌گیری در لحظه از داده‌های انبار و اموال و خرید
  • عدم نظارت واحد مالی به خریدهای انجام شده و نیاز واقعی برای خرید

تیم فنی چارگون با ایجاد یکپارچگی و سیستماتیک کردن همه فرآیندها و اعطای دسترسی نظارتی به مدیران مربوطه و همچنین سیستماتیک کردن فرآیندها که به صرفه‌جویی در زمان و انرژی منجر شد، موفق شدند مشکلات این مجموعه را حل کنند.

اشتراک گذاری :