موسسه حسابرسی مفید راهبر با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

میلاد پاکنژاد، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: موسسه مفید با هدف افزایش سرعت امور و کاهش مصرف کاغذ نرم‌افزار مکاتبات اداری را به همراه تقویم جلسات، مدیریت کارها و سرویس ارسال و دریافت فکس از حوزه اتوماسیون اداری چارگون خریداری کرده است.
به گفته وی، موسسه حسابرسی مفید راهبر با بیش از 200 کاربر تلاش می‌کند تا با مکانیزاسیون ساختار سازمانی این موسسه امور خود را به صورت سیستماتیک عملیاتی کند.

ویژگی‌های اتوماسیون اداری چارگون

انجام سیستمی مراودات اداری در سازمان‌ها تأثیر فوق‌العاده‌ای در سرعت فرایندها داشته و موجب اجرای سریع‌تر امور سازمانی می‌شود. سرعت‌بخشی و هوشمندی فرآیندها یکی از آثار مهم سیستم‌های اتوماسیون هستند. مدیریت عملیات اتوماتیک در نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه بخشی از امکانات این سیستم است. مدیریت بهینه کارتابل نامه‌ها از مهم‌ترین مزایایی است که هر سیستم اتوماسیون اداری ارائه می‌کند. اتوماسیون با ثبت اطلاعات نامه‌ها در یک پایگاه داده نرم‌افزاری کار خود را آغاز می‌کند. این قابلیت، طبقه‌بندی اطلاعات در زمان ثبت، فرایند ارجاع، گردش نامه و در نهایت جستجوی سوابق را تسهیل می‌کند.

اصالت نامه

 

درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل
درخواست دموی نرم افزارهای دیدگاه در بستر وب و موبایل

لازم به ذکر است که موسسه حسابرسی مفید با هدف فعالیت در حوزه حسابرسی و مدیریتی به عنوان موسسه غیرتجاری انتفاعی تاسیس و به عنوان عضو جامعه حسابداران رسمی ایران به رسمیت شناخته شد.
این موسسه همچنین به عنوان موسسه حسابرسی معتمد بورس اوراق بهادار فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت این موسسه با آدرس https://mofidrahbar.org مراجعه کنید.‌
گفتنی است از سوی چارگون جناب آقای خشایار پاکفر مدیریت این پروژه را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :