کارگاه مجموعه نر‌م‌افزارهای حوزه مالی دیدگاه در پنجمین گردهمایی مشتریان چارگون با معرفی قابلیت‌های جدید و ارائه آخرین نسخه گزارش صورت‌های مالی برگزار شد.

4Gon-Mani.l_191

به گزارش روابط عمومی چارگون کارگاه مجموعه نر‌م‌افزارهای حوزه مالی دیدگاه که در سالن شماره 3 مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد شامل دو بخش فرآیندهای حسابداری تعهدی در دستگاه‌های اجرایی و فرآیندهای مالی شرکت‌های خصوصی بود.
مسعود عنوانی، برگزار کننده این کارگاه با اشاره به تحقق وعده چارگون برای ارائه آخرین نسخه گزارش‌ صورت‌های مالی گفت: در سمینار حسابداری تعهدی که خرداد ماه و با حضور بسیاری از کارشناسان و متخصصان حسابداری برگزار شد، وعده دادیم تا نسخه نهایی قابلیت گزارش صورت‌های مالی را ارائه کنیم که خوشبختانه این امر در موعد مقرر اجرایی شد.
وی همچنین به معرفی قابلیت‌های جدید نرم‌افزارهای مالی دیدگاه در این کارگاه اشاره کرد و گفت: علاوه بر قابلیت گزارش صورت‌های مالی، فیچرهای جدیدی در حوزه اعتبارات، مدیریت قراردادهای هزینه‌ای و درآمدی و صورت‌های مالی به حاضران معرفی شدند.
عنوانی خاطرنشان کرد: در کارگاه مجموعه نر‌م‌افزارهای حوزه مالی دیدگاه تلاش کردیم تا یکپارچگی و ارتباط بین این نرم‌افزارها در حوزه مالی، قراردادها،حسابداری مالی، بودجه‌ریزی و اعتبارات و خزانه‌داری را مطرح کنیم که خوشبختانه با استقبال مواجه و پرسش و پاسخ خوبی بین حاضران و کارشناسان چارگون درباره جزییات فنی نرم‌افزارها برقرار شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :