صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی وب سرویس‌های ثبت نامه، فایل و استخراج اطلاعات، نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه را در مجموعه خود تکمیل کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

حمید رضا ربطی، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در آغاز همکاری خود با چارگون نرم‌افزار مکاتبات 5،‌ دیدگاه همراه و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE و LINK را از حوزه زیرساخت خریداری کرد.
وی اضافه کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در حال حاضر سعی دارد تا با تکمیل امکانات و قابلیت‌های حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه در این صندوق،‌ گامی مثبت به سمت تحول و مکانیزاسیون بردارد.
کارشناس فروش محصول چارگون خاطرنشان کرد: در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، به مفهوم اتوماسیون اداری از منظر نوینی نگاه شده است بطوریکه محدوده گسترده‌ای از تعاملات را در برگرفته و پاسخگوی حجم وسیعی از فرآیندهای سازمان است.
به گفته وی، این مجموعه که کاربرد آن از مدیران ارشد تا مجموعه کارکنان و مخاطبان خارجی تسری یافته‌ از ضریب نفوذ بالایی در سازمان‌ها برخوردار است و علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، چرخه‌های مربوط به مدیریت زمان پرسنل، مدیریت کارها، جلسات، و اطلاعات سازمان نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه‌ از سوی چارگون به جناب آقای مهدی راد واگذار شده است.

اشتراک گذاری :