کارشناس استقرار منابع انسانی چارگون از برگزاری کارگاه‌های آموزشی سیستم ارزیابی عملکرد دیدگاه با حضور مدیران و مسئولین شعبات و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی دراستان‌های تهران و البرز خبرداد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


فاطمه بانی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: کارگاه آموزشی سیستم ارزیابی عملکرد دیدگاه در ادارات کل تامین اجتماعی استان‌ تهران و البرز در 2 روز متوالی برای بیش از 30 نفر از مدیران و مسئولین شعبات و مراکز درمانی این دو مجموعه برگزار شد و طی آن، چگونگی بهره‌برداری از نرم‌افزار ارزیابی عملکرد در ساختارهای اداری به کاربران ارائه شد.
کارشناس استقرار منابع انسانی چارگون ادامه داد: سیستم ارزیابی عملکرد دیدگاه در سازمان تامین اجتماعی مرکزی عملیاتی شده و در حال تعمیم آن به تمامی استان‌های کشور هستیم.
وی اضافه کرد: پیش از این، کارگاه‌های آموزشی بکارگیری نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه در استان‌های خراسان رضوی و قزوین برگزار شده بود که برنامه داریم تا برگزاری آنها را در سایر استان‌ها نیز ادامه دهیم.
بانی یادآور شد: آموزش چگونگی طراحی ساختار اجرایی سازمان، ساخت روابط سازمانی مرتبط مراکز و طراحی و اجرای فرایند ارزیابی سازمان از مهمترین سرفصل‌های آموزش داده شده به کاربران این سیستم در سازمان تامین اجتماعی است.
گفتنی است؛ کارگاه‌های آموزشی نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه در سازمان تامین اجتماعی را سرکار خانم فاطمه بانی با همراهی آقای کامیار هدایت از کارشناسان استقرار منابع انسانی شرکت چارگون برگزار کرده‌اند.

اشتراک گذاری :