بات تلگرام اختصاصی دیدگاه به عنوان یک محصول نوآورانه و برای بهره‌برداری در لایه‌های مختلف سازمانی به سازمان‌های مشتری چارگون عرضه می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، به دنبال افزایش روزافزون شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌دهنده‌های مختلف مانند تلگرام، ‌شرکت چارگون بنا بر مسئولیت اصلی خود که حرکت بر روی خط فناوری و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به روز در تولید محصولات مبتکرانه و خلاقانه است، «تلگرام بات اختصاصی دیدگاه» را به بازار عرضه کرده است.
تامین امنیت کامل این محصول و همچنین ارائه یک بات اختصاصی به کارکنان هر سازمان مشتری از ویژگی‌های بارز این محصول است که برای سایر سرویس‌های OTT نیز قابل استفاده خواهد بود.
بات تلگرام دیدگاه قادراست در راهکارهای مختلف مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به سازمان‌های مشتری خود خدمات ارائه کند ‌به عنوان مثال، این بات اختصاصی در حوزه پرسنلی،‌ امکان مشاهده حکم شخصی اطلاعات و ارقام، دریافت عکس پرونده پرسنلی و استعلام سنوات بازنشستگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین مشاهده احکام کاری و دریافت نسخه چاپی آن نیز از طریق این بات، فراهم است.
در زمینه حضور و غیاب، امکان درخواست مرخصی، اضافه‌کاری و ماموریت برای کاربران بات تلگرامی دیدگاه فراهم است و آنها می‌توانند کلیه عملیات مربوط به درخواست این امور را به صورت روزانه و ساعتی ثبت کنند.
بات تلگرام دیدگاه در حوزه رفاه نیز با نمایش جزئیات جبران هزینه‌های درمانT وام‌های فعال و مانده وام به کاربران خدمات می‌دهد. در حوزه آموزش نیز با بهره‌گیری از این بات تلگرامی مشاهده جلسات کلاس‌های آموزشی افراد و استعلام تعدادغیبت‌های هر فرد در هر کلاس، ممکن است.
در حوزه حقوق و دستمزد نیز با ایجاد فیچرحقوق و دستمزدی، مشاهده آرشیو فیش‌های حقوقی و دریافت و نمایش فیش حقوق ماهیانه پرسنل، امکان‌پذیر است.

اشتراک گذاری :