کارشناس ارشد تحلیل سیستم‌‌های شرکت تاسیسات دریایی ایران معتقد است: تغییر کیفیت زندگی کاربران دیدگاه و دغدغه‌ چارگون  نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی، قابل تحسین است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


حسن نقی‌پور در گفت‌و‌گو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد:‌ از 3 سال پیش و  پس از آغاز همکاری با چارگون و خرید برخی از نرم‌افزارهای مجموعه دیدگاه، فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های این شرکت برای ارتباط مستمر و موثر با مشتریان و کاربران دیدگاه را شاهد هستم.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های هنر شناخت مردم از سوی چارگون اضافه کرد: 2 بار در کلاس‌های شناخت تیپ‌های شخصیت شناسی چارگون شرکت کرده‌ام و معتقدم، رویکر چارگون در حوزه مسئولیت اجتماعی و افزایش اطلاعات مشتریانش خارج از تعاملات تجاری، قابلیت الگوبرداری زیادی برای شرکت‌های مختلف دارد.
وی ادامه داد: کارگاه‌‌های «شناخت هنر مردم» از لحاظ محتوا، انتخاب مدرس و هدف چارگون بسیار جذاب و قابل توجه است. قطعا این دوره‌ها در زندگی فردی و شغلی افراد شرکت‌کننده بسیار تاثیر دارد و کاربردی بودن آنها، حس خوبی را در افراد نسبت به چارگون ایجاد می‌کند.
کارشناس ارشد تحلیل سیستم شرکت تاسیسات دریایی ایران تاکید کرد: رویکرد چارگون در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و کیفیت زندگی مشتریانشان به افراد کمک می‌کند تا در روابط فردی و سازمانی، تصمیمات بهتری بگیرند، تیپ‌های شخصیتی مختلف را بشناسند و در نهایت نقش خود را برای ساختن جامعه‌ای بهتر به خوبی ایفا کنند.
به گفته نقی‌پور، فعالیت پیگیرانه چارگون در مسئولیت‌های اجتماعی اعم از برگزاری کارگاه‌های آموزشی تا برگزاری رویدادهای مختلف در حوزه معلولین نشان می‌دهد، ماموریت این شرکت علاوه بر کمک به پیشرفت کسب و کار ایرانی‌، افزایش مهارت‌های فردی، سازمانی و تاثیر‌گذاری بیشتر بر توسعه جامعه ایرانی است.
به گزارش روابط عمومی چارگون، 1500 پرسنل شرکت تاسیسات دریایی ایران با خرید نرم‌افزارهای حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، تشکیلات سازمانی، پرسنلی، بیمه مکمل و پیشخوان کارکنان از سوی مدیریت این مجموعه در فهرست کاربران دیدگاه در راهکار مدیریت جامع منابع انسانی، قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری :