نرم‌افزار مدیریت اسناد و نرم‌افزار کارها از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه در 2 سازمان مشتری چارگون نصب و عملیاتی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی، اخیرا به نرم‌افزار مدیریت اسناد دیدگاه از حوزه اتوماسیون اداری مجهز شده که وظیفه عمده آن را ایجاد آرشیو اسناد سازمانی تشکیل می‌دهد.
وظیفه این نرم‌افزاز  ثبت، نگهداری و ایجاد بانک اطلاعاتی و آرشیوی متمرکز از اسناد، فایل‌ها و اطلاعات سازمان بهره‌بردار است. این نرم‌افزار با طبقه‌بندی اطلاعات و مدارک مختلف سازمان و تعیین محدوده دسترسی برای کاربران مختلف، امنیت اطلاعات در سازمان را تضمین می‌کند.
نرم‌افزار مدیریت اسناد اتوماسیون اداری دیدگاه، ابزاری کارآمد برای مدیران سازمان‌های بهره‌بردار برای متمرکزسازی اسناد و اطلاعات و جلوگیری از پراکندگی آنهاست. ارتباط پیوسته نرم‌افزار مدیریت اسناد اتوماسیون اداری دیدگاه با سایر سیستم‌ها در حوزه‌های منابع‌انسانی، لجستیک و مالی آن را به بستر امن اطلاعاتی سازمان بدل کرده است.
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی پیش از این نیز به نرم‌افزار مکاتبات و سرویس‌های ECE ،LINK ،SYNC و جستجو و گزارشگیری در متن از حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه مجهز شده بود.
بنابراین گزارش، تیم فنی چارگون همچنین در پروژه‌ای دیگر، پژوهشگاه نیرو را به نرم‌افزار کارها از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه مجهز کرده است. این سازمان، پیش از این نیز با خرید نرم‌افزارهای متعدد از راهکار اتوماسیون اداری و منابع انسانی دیدگاه تلاش کرده است تا ساختار سازمانی خود را به درجه‌ای مطلوب و مناسب ارتقا دهد.
نسل جدید نرم‌افزار کارها در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، ابزاری برای مدیریت تیم‌های کاری و پروژه‌هاست که محور اصلی آن را توسعه تعامل و گفتمان سازمانی، تشکیل می‌دهد. یکپارچگی و اتصال نرم‌افزار کارها با سایر سیستم‌های مجموعه دیدگاه،‌ انعطاف‌پذیری، مدیریت پروژه‌ها با قابلیت تقسیم کار بین افراد تیم متناسب با توانمندی آنها از ویژگی‌های اصلی این نرم‌افزار است.
ارزش افزوده بکارگیری نرم‌افزار کارها در سازمان‌های بهره‌بردار را نیز می‌توان صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی وانسانی، ایجاد شفافیت و افزایش ‌دقت و نظم در پروژه‌ها دانست.
پژوهشگاه نیرو در حال حاضر با ۱۰۰۰ کاربر از بهره‌برداران نرم‌افزارهای مختلف اتوماسیون اداری و منابع انسانی در حوزه‌های پرسنلی، تشکیلات سازمانی، حضور و غیاب، ارزیابی عملکرد، بیمه مکمل و BPMS5، جلسات، مکاتبات۵، دیدگاه همراه و سرویس‌های فکس، ECE و LINK است.
گفتنی است از سوی چارگون آقایان علی قاسم‌پور و مهدی راد مدیریت این پروژه‌ها را برعهده دارشته‌اند.

اشتراک گذاری :