شرکت آلومینای ایران با عقد قرارداد مجموعه نرم‌افزاهای حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه به جمع مشتریان چارگون پیوست. همکاری این مجموعه با شرکت چارگون در قالب قرارداد حوزه اتوماسیون اداری انجام شده و حجم بالای مکاتبات شرکت آلومینای ایران و تحت وب بودن مجموعه نرم افزارهای دیدگاه دلیل انتخاب شرکت چارگون عنوان شده است.

تاسیس و شروع فعالیت شرکت آلومینای ایران، بر اساس فرآیندها و تحقیقات علمی شکل گرفته است. در طی سال‌های ۱۳۶۸-۱۳۶۱ مراحل اولیه مطالعات اکتشافی زمین شناسی آغاز شده و پس از مشخص شدن این حقیقت که میزان ذخیره و کیفیت بوکسیت جاجرم واقع در ۱۰ کیلومتری شمال شرق استان خراسان جنوبی به اندازه کافی مناسب است، تاسیسات و روند فعالیت این شرکت آغاز شده است.
در ادامه روند قبل از راه‌اندازی، با کمک سازمان توسعه صنعتی ملل متحد اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری برای فرآیند بوکسیت دیاسپوری جاجرم تهیه و آماده گردیده و نمونه‌ها برای تست‌های پایلوت فرستاده شدند و به این ترتیب تحقیقات کارخانه کامل شده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

پایه علمی فعالیت‌های این مجموعه موفقیت‌های آتی آن را موجب شده به نحوی که میزان تولید درسال ۱۳۸۷ نسبت به سال ۱۳۸۲(سال راه اندازی) تقریبا صددرصد رشد داشته است. این موفقیت از سوی دیگر مرهون تلاش بی‌شائبه تمامی پرسنل (مدیران کارآمد، کارشناسان زبده و نیروهای زحمتکش و خدوم) این مجموعه می‌باشد.
با آرزوی موفقیت برای کارکنان پرتلاش شرکت آلومینای ایران، امیدواریم خدمات شرکت چارگون و امکانات مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در راستای اهداف عالی این شرکت مفید و موثر باشد.
اطلاعات بیشتر درباره شرکت آلومینای ایران در وب سایت https://iranalumina.ir/intro.grad موجود است.

اشتراک گذاری :