نرم‌افزار مکاتبات تحت وب اتوماسیون اداری دیدگاه و اپلیلکشن مکاتبات به ۵ سازمان مشتری چارگون، عرضه شد.

اتوماسیون اداری دیدگاه
نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه

بنابراین گزارش نرم‌افزار مکاتبات تحت وب اتوماسیون اداری دیدگاه برای بهره‌برداری به شرکت‌ فناوران موج‌پرداز دانش پژوه، شرکت گاز استان گلستان ارائه شده است.
شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت کاوه گستر ملکان و شرکت تولید مواد اولیه دارو پخش (تماد) نیز با فروش لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست کابران نرم‌افزار تحت وب مکاتبات اداری و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، قرار گرفته‌اند.

مکاتبات تحت وب اتوماسیون اداری دیدگاه
از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نرم‌افزار مکاتبات تحت وب اتوماسیون اداری دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری (Paperless) اشاره کرد.
پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، امکان استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window) و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان از دیگر مزیت‌های این سیستم است.
قابلیت‌های عدم نیاز به آپدیت office، وجود فضای تعامل و گفت‌و‌گو chat و collaboration ،Drag and drop بین کاربران در این سیستم با استقبال زیادی مواجه شده است.

امکانات شاخص نرم‌افزار مکاتبات

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • پیاده‌سازی هر نوع معماری خاص و مدل‌های ویژه دبیرخانه‌های مختلف
  • جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی سازمان
  • اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای  Safari ،Chrome ،Firefox و IE
  • تعریف محدوده دسترسی برای Admin سیستم (Local Admin)
  • جلوگیری از ثبت نامه دریافتی در دبیرخانه‌های غیرمرتبط
  • امکان تعریف دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود
  • ایجاد رابط کاربری به چند زبان (فارسی و انگلیسی)

اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه برای دسترسی آسان مدیران و کارشناسان به میز کارهایشان با دارا بودن برخی از قابلیت‌های نرم‌افزار تحت وب دیدگاه، ضرورت حضور مدیران در محل کار برای رسیدگی به مکاتبات و امور کارکنان و سازمان را به حداقل می‌رساند.

اتوماسیون اداری دیدگاه
نرم افزار اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه علاوه بر پوشش مکاتبات اداری و آرشیو اسناد، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی مالی و انسانی و پویایی سازمانی را به دنبال دارد.

نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی مالی و پویایی سازمانی از طریق نرم‌افزارهای جلسات، کارها و سامانه پیشخوان ارباب رجوع را به همراه دارد.

اشتراک گذاری :