نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه با هدف ایجاد پویایی و تحول در ساختار اداری 4 مشتری جدید چارگون به زودی عملیاتی می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی، شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، شرکت نیرو تراز پی‌ریز و موسسه همیاری کوثر به نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه مجهز می‌شوند.
بنابراین گزارش در شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، سیستم کارها نیز به زودی عملیاتی‌سازی خواهد شد.
نرم‌افزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در سازمان‌ها ایجاد می‌کند.
از ویژگی‌های جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به پیگیری راحت‌تر نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر و….اشاره کرد.
 اتوماسیون اداری دیدگاه از مجموعه نرم‌افزارهای مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع تشکیل شده‌ است. این نرم‌افزارها در حوزه اتوماسیون اداری علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری و آرشیو مستندات و اسناد، راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و پویایی سازمانی را برای سازمان‌ها به دنبال دارد.
نرم‌افزار کارها در راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه نیز با قابلیت مدیرت و کنترل پروژه‌ و کارهای سازمانی در فضایی تعاملی علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها بررسی روند پیشرفت کارها و پروژه‌ها را به آسانی و با شفافیت بالا،‌ میسر می‌کند.
تخصیص کارها در قالب پروژه و فرد به فرد، آرشیو اطلاعات پروژه‌ها و قابلیت بازیابی آنها و تهیه گزارش‌های تحلیلی برای اعلام راندمان کاری و موانع پیشبرد فعالیت‌ها و … از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار است.

اشتراک گذاری :